0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Quote from: "Thijs Leuven"Ik heb een 18" breedbeeld laptop en een 19" scherm, twee stuks dus... :-DNaast m'n 23" heb ik ook nog een 20" staan... beide DVI trouwens... en breedbeeld
Ik heb een 18" breedbeeld laptop en een 19" scherm, twee stuks dus... :-D
Ok... in je gebruikerspaneel kun je kiezen welke style je wilt. Keuze is tussen problack en prosilver (dat blauw dus).
Quote from: "Tony"Ok... in je gebruikerspaneel kun je kiezen welke style je wilt. Keuze is tussen problack en prosilver (dat blauw dus).Bedankt, dit leest veel prettiger :smt023 Quote from: "Tony"Nu alleen nog iets aan die irritante google dinges doenGoed idee =D> .
Nu alleen nog iets aan die irritante google dinges doen
Dan zet je het automatisch inloggen toch aan?
Ik mis/vind het verslechterd:- Welk forum heeft nieuwe topics. Was in de oude versie makkelijker en sneller te zien- Het overzicht in de discussies zelf. Die gele header komt niet door t.o.v. de witte tekst. Ook door het feit dat de avatar naar rechts is geschoven- Dat ZWART. Is veel te donker en veel te opvallend in een werk situatie.. EN ik vind het niet prettig lezen..
Wil je een compleet nieuw logo of een aanpassing van dit logo in de juiste kleuren?