Wat voor nuttige opties zou je in het forum willen zien?

Started by Tony, 13 November 2009, 12:18:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

Het onderwerp zegt het al een beetje.
Er zijn veel leuke Mods (wijzigingen) aan te brengen. Suggesties... drop ze hieronder :)

Hier kun je wat ideeen op doen:
http://www.phpbbhacks.com/categories3.php

KoenD

Graag de avatar en andere gebruikergegevens terug naar de linkerkant van het scherm.

Maaarten

dus niet he!
Eerst een muziekupload tool, en een biertap!

Thijs Leuven

Yes! Ik ben vooral voor die biertap!  =D>  :D student he
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Amanda

Mannen...  :roll:

Avatar rechts bevalt prima. Vind het een stuk overzichtelijker.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Tony

Ben al op zoek geweest naar die muziekoptie.
In de vorige versie was Music-Online maar die is alleen voor phpbb2. Dit is versie 3 en daar werkt ie niet meer.

Wel wat andere nuttige dingen gevonden.

KoenD

Ik vind de Avatar links persoonlijk beter.  We lezen toch van Links naar Rechts.
Ik kijk altijd eerst naar de Avatars en beslis op basis daarvan of ik het bericht ga lezen.
Is misschien een persoonlijke voorkeur...

Tony

Is meer een gewenning. Als ikzelf naar een post kijk dan zie ik eigenlijk in 1 oogopslag van wie die is. Of die avatars links of rechts staan.
En als je van links naar rechts leest is het eigenlijk logisch dat de tekst links staat :)

Jansen

Gelukkig! Ik ben blij met de nieuwe default kleuren. Zier er weer goed uit. Bedankt!!

De avator rechts vind ik (nog) niet echt handig/logisch maar dat kan gewenning zijn.
Is dat "persoonlijk" in te stellen? Zal wel niet denk ik?

Tony

Nee, is niet persoonlijk in te stellen.
Ik kan daar ook geen mod voor vinden.

Tony

Quote from: "dobster"Vroeg me af of je nog van plan bent een andere template te installeren? Of houd je het bij deze 2?  :oops:
Nope... bij deze 2 :)

Quote from: "dobster"Ik ken de subsilver als default en daarnaast heb je ook de black geinstalleerd. Het lijkt mij namelijk handiger eerst een template te kiezen en daarna pas de mods omdat veel mods ook aanpassingen vragen in de template files...
Weet ik. Daarom blijft het ook bij deze 2. Het is trouwens geen subsilver maar prosilver. De andere (problack) is weer op prosilver gebaseerd.

Quote from: "dobster"Qua mods lijkt mij de kalender wel handig? Voor bijeenkomsten etc.
Staat op m'n lijstje.

Quote from: "dobster"Mocht je trouwens hulp nodig hebben...(logo en andere zaken..let me know!)
Thanks. Altijd erg welkom. Designen is niet m'n sterkste kant :)

niesten

Zooooooot waar ben je ?!?!?

Volgens mij heeft Zoot dit topic nog niet gezien....anders was de kalender vast al vaker als wenselijke optie genoemd  :-D

Tony

En Dobster... bedankt voor je creatieve uitspattingen met het logo

Ralph

Er klopt iets niet met het nieuwe logo. Als ik het logo opsla en bekijk, ziet hij er goed uit. Maar in het forum staat waarschijnlijk ingesteld dat hij een doorzichtige achtergrond heeft, waardoor de tenoor helemaal lelijk wordt :P Misschien kan dobster de blauwe kleur al verwerken in het logo, waardoor dit niet hoeft? lijkt mij veel mooier.
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Zoot

Quote from: "niesten"Zooooooot waar ben je ?!?!?

Volgens mij heeft Zoot dit topic nog niet gezien....anders was de kalender vast al vaker als wenselijke optie genoemd  :-D   Neh, het jaar is bijna om    :-D