Wat voor nuttige opties zou je in het forum willen zien?

Started by Tony, 13 November 2009, 12:18:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ralph

Ik zie het logo als dit:

Zien jullie het ook zo?

Ik heb ook ff geknutseld met een logo. Lijkt best wel veel op die van dubster zie ik :P Maarja, hij was eerder, dus voor spek en bonen post ik toch mijn logo nog even: ;)
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Steph Saxin' Spé

Quote from: "RalphH"Ik zie het logo als dit:

Zien jullie het ook zo?

Ik heb ook ff geknutseld met een logo. Lijkt best wel veel op die van dubster zie ik :P Maarja, hij was eerder, dus voor spek en bonen post ik toch mijn logo nog even: ;)

Ik vind het laatste logo strakker, duidelijker. En: hier staat de sax er wel in z'n geheel op, bij de bovenste mis je een stukje van de beker ...

Tony

Dobster is geen hij maar een zij :)

Zo... even het logo gewijzigd... hoe is deze?
Kleur blauw wijkt nog een beetje af ;)

Pieter

Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Ralph

Tof dat die van mij er nu staat :P Ik zie nog een foutje aan de linker kant! een streep, die heb ik nu weg gehaald (zie hieronder).
Op welke manier wijkt de achtergrond af tony? Bij mij zit ie goed, maar ik gebruik firefox dus het kan zijn dat ie in internet Explorer niet goed is, als die de afbeelding op een andere plek anders neer zet.

Amanda

Mooi zo!
Er staat alleen nog een lichtergekleurd streepje links naast de S en zo omhoog.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Ralph

Quote from: "Amanda"Mooi zo!
Er staat alleen nog een lichtergekleurd streepje links naast de S en zo omhoog.
Zie mijn vorige post ;)

Tony

Quote from: "RalphH"Tof dat die van mij er nu staat :P Ik zie nog een foutje aan de linker kant! een streep, die heb ik nu weg gehaald (zie hieronder).
Op welke manier wijkt de achtergrond af tony? Bij mij zit ie goed, maar ik gebruik firefox dus het kan zijn dat ie in internet Explorer niet goed is, als die de afbeelding op een andere plek anders neer zet.

Ik gebruik (gelukkig) ook geen Explorer maar FF (trouwens op Mac OSX).
(overigens, 56.46% IE, 29.29% Firefox, 8.21% Safari, 4.56% Chrome waarvan 85.17% op Windows en 13.14% op Mac) (zomaar wat statistiekjes  :-D )

Ik zal een dumpje meesturen. Het blauw van de image is een paar tinten donkerder dan die van de header.

Amanda

Ralph: Ben nog niet helemaal wakker geloof ik  :oops:
Heb heel jouw post niet gezien...

Hier verschilt hij iets van kleur (oude versie van IE en brak beeldscherm).
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Ralph

Ah damn. Bij jou Tony, laat hij de achtergrond afbeelding van de bovenkant niet zien (styles/prosilver/theme/images/bg_header.gif)
Bij mij zie ik deze wel, en dan past het logo perfect. Bij jou zie je dus een egale blauwe kleur achter het logo, waardoor mijn logo weer niet past. Snap niet waarom dat is, en bij hoeveel mensen dat is, maar mijn logo is daardoor een beetje onbruikbaar :P of ik moet iets ontwerpen met een rand er omheen, of er moet een manier zijn waardoor iedereen die achtergrond afbeelding achter het logo kan zien...

Tony

Geen idee waarom dat is. Ik heb het in zowel Firefox als in Safari.
Helaas even geen Windows hok in de buurt om te testen.
Overigens laat ie bij mij bg_header.gif wel zien alleen in (blijkbaar) iets andere tinten dan bij jou...

Misschien toch een border er omheen, dan zie je geen kleurverschillen meer. Of transparant maken...

platenspeler

Kunnen we de RSS feeds weer correct terugkrijgen? Ik krijg nu wel nieuwe meldingen in Outlook, maar de link "view article" werkt helaas niet meer.

Maarten

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

Tony

platenspeler

Quote from: "Tony"???
RSS werkt goed. Ken meerdere (waaronder ikzelf) die 'm gebruiken en bij allen werkt het goed.
Voor de volledigheid... deze moet je hebben:

rss.php

Hmm, saxforum.nl/forum/rss.php was degene die ik al tijden gebruikte en die werkt nu niet meer.
De nieuwe link werkt gelukkig wel. Dank.

t: Martin Committee III, Martin HC Committee I a: Martin HC Master, Martin Handcraft, Conn 50M c: Martin Handcraft[/color]

Tony

Dat kan wel kloppen. Ik heb die zwarte pagina weg gehaald zodat je nu gelijk op het forum komt.
dus /forum bestaat niet meer (behalve om verkeer naar het juiste adres te leiden).

Ik zit nu trouwens op mn Blackberry en zie nu geen kleurverschil in het logo en achtergrond.
Zou het een CSS/Mac issue zijn?