Author Topic: Ha iedereen!  (Read 1531 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

boomertje1

• Guest
Ha iedereen!
« on: 26 November 2009, 16:36:34 »
Hallo iedereen, Ik ben Frédérique en ik ben 16 jaar oud. (ik wordt met kerstmis 17  8) ) Ik speel al 3 jaar keyboard en een beetje piano. Ik ben als kind begonnen met de blokfluit...  :lol: Ik heb in oktober 1 proefles gehad met een saxofoon en ik was meteen verliefd!  :-D  8) ) Om een heel lang verhaal kort te maken zit ik met een nogal vervelend probleem... Ik kan geen saxofoon leraar vinden...  Ik woon in de buurt van Rotterdam (in Nieuwerkerk aan den IJssel) Ik zou graag priveles willen. Via dit forum hoop ik een goede leraar te vinden en natuurlijk heel veel te leren over de saxofoon!
doeiiiiiiiiiii Boomertje 1

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
Re: Ha iedereen!
« Reply #1 on: 26 November 2009, 17:36:04 »
Welkom en veel plezier hier!

Zoot

• Guest
« Reply #2 on: 26 November 2009, 17:49:48 »
Ik woon in de buurt van Rotterdam (in Nieuwerkerk aan den IJssel) Ik zou graag priveles willen. Via dit forum hoop ik een goede leraar te vinden en natuurlijk heel veel te leren over de saxofoon

:)  Hé Pieter,.......... :-D
succes en eh eh.... welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Offline Sebo

• Member
  • *
« Reply #3 on: 26 November 2009, 17:59:12 »
:D Welkom :D

;-)

Grtz. Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Offline Pieter

• Member
  • *
« Reply #4 on: 26 November 2009, 18:58:27 »
Op de muziekschool in Nieuwerkerk geeft Tom de Vette les. Die kans moet je nooit laten lopen om daar les van te kunnen krijgen.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

boomertje1

• Guest
« Reply #5 on: 26 November 2009, 19:13:33 »
Quote from: "Pieter"
Op de muziekschool in Nieuwerkerk geeft Tom de Vette les. Die kans moet je nooit laten lopen om daar les van te kunnen krijgen.
Weet ik. ik heb een proefles van hem gehad, maar de lessen in nieuwerkerk zijn erg duur en kort. Ik heb niet zoveel geld. ik wou kijken of er iemand in de buurt was die ook lesgaf maar dan goedkoper maar ik denk dat ik me toch maar aanmeld bij Tom. Toch bedankt voor de tip!  :D  ;-)

Offline Pieter

• Member
  • *
« Reply #6 on: 26 November 2009, 19:15:14 »
ja, i kheb de tarieven gezien en ze zijn inderdaad nogal hoog. Maar een betere docent zul je niet vinden.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Offline Maaarten

• Member
  • *
    • http://www.flickr.com/photos/48214269@N08/
« Reply #7 on: 26 November 2009, 19:35:02 »
welkom, ik ben ook begonnen op blokfluit.
 Een ondergewaardeerd instrument haha, maar het blijft toch het beginnersinstrument he. Ik las nog in de vpro gids deze week hoe geweldig lastig zo'n instrument kan zijn.
En les is erg duur ja, ik zou vooral een conservatoriumstudent proberen te vinden.

Offline Pieter

• Member
  • *
« Reply #8 on: 26 November 2009, 21:58:05 »
Quote from: "Maaarten"
En les is erg duur ja, ik zou vooral een conservatoriumstudent proberen te vinden.

En Tom laten schieten????
Slechte keuze!!!!