Main Menu

Even voorstellen

Started by Tony, 05 March 2004, 10:14:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Tony

Hi,

Mijn naam is Anthony en ik ben een fanatiek Sax (tenor) speler.

Maar goed.... het leek me leuk om een forum op te zetten en dat heb ik dus ook gedaan. Nu maar hopen dat het gaat lopen en dat iedereen er wat aan heeft.

Wil je dit forum doorlinken naar je eigen site dan mag dat natuurlijk. Stuur me wel even een mailtje.

Veel plezier.
Anthony

Ben Rodenburg

heej anthony! ik vind het echt top dat je dit forum hebt gemaakt.
ik had bij het prikbord van saxofoon.pagina.nl al gevraagd of het misschien leuk zou zijn om een forum te maken...

nou...ik zit hier nu bijna elke dag wel meerdere keren op!
ik vind het helmaal toppie!!!
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

NicolaasR

Ik sluit mij bij de vorige spreker aan ! :!:  :lol:
Groetjes,
NicolaasR
 Tenor Julius Kleilwerth The New King, Otto Link 7 *, VanDoren T95, V16 Eboniet, La Voz

Tony

Ik vind het ook helemaal top. Behalve dat het leuk is om met andere spelers in contact te komen is het ook altijd weer erg leerzaam.

Tony

Tony

Hi Woutert,

Welkom op dit forum!!!

Daan

ey welkom max:D

welkom op HET forum!
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Tony

Welkom Max!!!  :roll:

Ben Rodenburg

haha hij is nu weer offline, tis een vriend van me, op onze school worden we het saxofoon tandum genoemd:P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Tony

Ben Rodenburg

Daan

Quote37 jaar een man woont in Amsterdam ,Netherlands Geinterreseerd in: Cyberculture ,Data Communication,Games,Linux,Networking, Sci-Fi Movies,Science Fiction, Playing on my Sax making some Jazz and blues, Boxing,Chess,Extreme Sports,Motor Racing,Muay Thai

Je doet wel eerg veel dingen, maar wtf/wat is Muay Thai  :?:
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

EelcoW

dat is een vechtsport.

Tony

Ik weet 't... 'k heb het ook zo'n 11 jaar gedaan :)

Tony

Quote from: "Daan"37 jaar een man woont in Amsterdam ,Netherlands Geinterreseerd in: Cyberculture ,Data Communication,Games,Linux,Networking, Sci-Fi Movies,Science Fiction, Playing on my Sax making some Jazz and blues, Boxing,Chess,Extreme Sports,Motor Racing,Muay Thai

Van wie is dit Daan? 't Lijkt wel een lijstje van mij. Exact dezelfde interesses, woonplaats en leeftijd. Grappig en toevallig.