Main Menu

Even voorstellen

Started by Tony, 05 March 2004, 10:14:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

Hey... welkom en welkom!!!
 =D>

CBone

Yo...bedankt,
Heb nog heel wat te lezen hier. Zal mijn best doen, moet wel nog tijd over blijven om te toeteren. En Sonja, suc6 en veel plezier zaterdag in de tent.

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Sonja

hehehe...THKS!!! :lol:
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Daan

Welkom, is trombone lastig spelen aangezien je ook wel eens de sax bespeeld.
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

CBone

Tja, wat heet lastig. Kwestie van flink in dat mondstuk puffen en die buis op tijd heen en weer halen :wink: .
Trombone speel ik toch al heel wat jaren en de sax duidelijk minder. Ik denk dat ieder instrument zijn eigen moeilijkheden heeft. Blijft tenslotte een kwestie van oefenen en oefenen etc. Vind persoonlijk de sax wel wat meer relaxed om te doen. Als je bedoeld of het door elkaar heen te doen is, ik vind van wel. Ik wil nog wel eens, voor de repetitie met de band, eerst ff een een goed half uur op de sax spelen.( kan daar beter gas geven dan thuis).Daarna rustig warm blazen op trombone en dan is dat prima te combineren.

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Daan

Ey saxy koe,

welkom op het saxforum.
Ik had eerst al gekeken op Funktiononline.tk toen ik zag dat je aangemeld was. Ik vind dat jullie een erg goed repertwaar hebben... Erg leuk.

Quote from: "SacyCow"Ik was op zoek naar een goede rietbinder en ben op dit forum terecht gekomen en moest me toen natuurlijk ook wel aanmelden

En heb je al een rietenbinder gevonden die jij goed vindt?

juinen

hé hallo Jan
Welkom hier op het forum!
Leuk, nog iemand uit Sneek hier.
Ik hoorde van je nieuwe mondstuk, bevalt die?
Groetjes, Maaike  (altsax SoWhat)

Injuman

Ik zal me ook even netjes voorstellen:
Injuman, in het echte leven Rik, uit het noorden des lands. Ik speel tenorsax (Martin Handcraft Imperial) en sopraansax (Yanagisawa S901), voornamelijk in de Mill Rose Jazzband waar we alles van oude stijl New Orleans tot moderne jazz trachten te spelen. Ik hoop hier wat collega-saxfanaten te ontmoeten, vooral de ervaringen van de anderen met de verschillende merken heb ik inmiddels met belangstelling gelezen.[/url]
Finally, to play the sax itself, blow in the small end and move your fingers around.

Daan

Welkom Rik op het saxforum.
En hoe kan je schuiven op die puzzle van de site van die Mill Rose Jazzband waarin je speelt? Voor puzzle: Klik hier!

Of moet je gewoon printen, knippen en plakken  :roll:

Injuman

Het was altijd simpel klikken van het plaatje naar de plek waar je het wil hebben, maar dat lijkt het inderdaad niet meer te doen. Goed dat je het even meldt, ik zal er even mee bezig gaan (en ik was zo trots op mijn puzzeltje... ;) )
Finally, to play the sax itself, blow in the small end and move your fingers around.

Injuman

Ik weet het probleem denk ik al: je gebruikt zeker firefox? Ik zelf tegenwoordig ook, maar de puzzel blijkt het alleen met explorer te doen.

Sonja

heey Injuman..leuke nick..doet me beetje denken aan ..uum...indiana jones...maar..dan met sax..oke??  haha..welkom overigens..!!

Sonja

ps..bij mij doet die puzzel het gewoon hoor..!! :wink:

Injuman

He fijn. Is ie niet prachtig? ;)

Sonja

Hij is GEWELDIG!!!!

uum..ik wil ook zo`n puzzel.... :lol: hoe maak je dat??  lijk me wel wat voor op mn website :wink: