Author Topic: Ola!  (Read 1400 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Urretje

• Member
  • *
Ola!
« on: 02 January 2010, 13:08:25 »
Ola Saxgenoten! :D

Ik ben nieuw op dit forum, afgelopen 2 weken was ik in Amsterdam om op iemands huis te passen en terwijl ik daar was werd mij ineens duidelijk dat ik saxofoon moest gaan spelen.

Ik speel al enige jaren (30) piano, en sinds 20 jaar ofzo speel ik ook fanatiek synthesizer(s) in mijn homestudio, heb reeds vele analoge en digitale synths en effecten hier thuis de revue zien passeren waarmee ik eigen composities heb gemaakt al dan niet met behulp van een computer en goede geluidskaart.

Een tijd geleden heb ik 2 nummers gemaakt waarin ik saxofoon heb gespeeld met een bepaalde plugin, ik denk dat dat de eerste signalen waren dat ik iets met een sax moest gaan doen.

Het is nu weer een aantal jaren verder en ik heb de stap gezet, ik heb een Sax gekocht van een forumlid, een King Cleveland 615 in heel goede staat.

Hierop wil ik de komende tijd sax leren spelen, ik ga op zoek naar een docent die me wil helpen bij het studeren, als ik eenmaal op eigen benen kan staan dan wil ik de sax gaan gebruiken om melodieen in te spelen bij de electronische muziek die ik maak, maar misschien dat ik als ik goed genoeg ben en er zin in heb, ik een ska- of reggae bandje ga zoeken om te joinen.

Ik woon in Zeeland, als iemand een goede docent in deze buurt weet dan hoor ik dat graag, anders ga ik het eens bij de Zeeuwse muziekschool proberen.

Voor wie interesse heeft in wat voor muziek ik maak, check www.oengaboenga.net, hier staat wat electronische muziek van mij, nummertje 6 en 7 zijn de 2 nummers waarin ik met een plugin de sax heb ingepeeld (via een keyboard.. :) ) maar de rest is (voor de liefhebbers) ook de moeite waard.

Okay, en beste wensen voor iedereen natuurlijk!

Offline Maaarten

• Member
  • *
    • http://www.flickr.com/photos/48214269@N08/
Re: Ola!
« Reply #1 on: 02 January 2010, 13:53:41 »