Soms kan het net wat anders lopen dan in de planning lag.
M'n Super20 beviel me altijd erg goed totdat ik bij
Remy een paar VI'en aan het proberen was en m'n oog viel op een hele mooie VI die erg lekker speelde en waanzinnig klonk. Dat was alweer een maand of 2 a 3 geleden en verder er niet meer bij stil gestaan. M'n financiën laten het even niet toe om een Super20 naast een Mark VI te hebben en is tenslotte geen straf om op de Super20 te spelen <!-- s:) -->

<!-- s:) -->
Vandaag is het er dan toch van gekomen. M'n Super20 is verkocht aan een liefhebber en 1 van de betere (imho) en bekendste Nederlandse spelers. Eerlijk gezegd is hij ook een van de weinige aan wie ik m'n Super20 zou verkopen, maar dit terzijde.
Remy gebeld en ben nu de gelukkige eigenaar van een hele mooie Mark VI. Niet dat serienummers me veel uitmaken (het gaat er tenslotte om hoe zo'n toeter speelt) maar toevallig valt ie in een mooie range (158.xxx) en een nog leuker details is dat ie uit 1968 komt, mijn geboortejaar.
Hier alvast een fotootje:

Wat me zowiezo opvalt aan de VI is hoe makkelijk het allemaal speelt en toch met relatief weinig inspanning een enorm groot geluid produceert. De applicatuur voelt errug lekker aan en qua stemming is er niets mis mee.
Vanavond me even lekker uitleven in m'n oefenhok <!-- s:) -->

<!-- s:) -->