Gespot op marktplaats, e-bay e.d.

Started by Thijs Leuven, 19 January 2010, 12:14:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pieter

Quote from: "Zoot"
Quote from: "KoenD"Dat zijn geen krassen maar een gravure van een handtekening.

:lol:  :lol:  :lol:

Heyyy...die van mij heeft ook van die krassen  :shock:

Ik ga klagen...
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Maaarten

U mag bieden, maar wel serieus aub... Hij ligt niet in de weg.
kan ik me voorstellen
Er is weinig op gespeeld en er is altijd goed voor gezorgd.
kan ik me ook voorstellen

6750 is beter dan 8000 voor een nieuwe. Maar je hebt volgens mij er erg weinig aan dat het een mark vi is. Die meerwaarde is er toch enkel als je een alt of tenor hebt, in mindere mate bij de bariton en sopraan (goed is ook persoonlijk, ik vind mark vi baritons wel mooi, maar je maakt me met een ander merk of model minstens even blij), maar zeker niet bij een nino.

Thijs Leuven

Ik ben bang dat hij niet veel reacties gaat krijgen...
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Zoot

Quotete koop gevraagd tenorsaxofoon selmer type mark 6 goudlak ik bied 2250,- euro
moet in goede staat zijn!

:lol:   ik heb 'm met een tientje overboden    :lol:

Koen88

hallo allemaal,

gespot op ebay:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 879wt_1139

is een buescher met serienummer 450xxx als ik mij niet vergis hebben ze hier de selmer bundy van gemaakt..

is dit een bodje waard?

mvg

Koen
Alten| Selmer Sa 80 II. |Cannonball Big Bell
C-Melody| Martin Handcraft Stencil uit ca. 1923|
Tenor| Amati Toneking (1960-1670)| Mondstuk

Zoot

Quote from: "Koen88"is dit een bodje waard?  

hou wel  :shock:  rekening met porto, Invoerrechten / belasting...  Pb SaxyRob anders even,
 :roll: die heeft vaker met dat bijltje gehakt  :roll:

Koen88

dankjewel voor de snelle reactie ik heb saxierob wat laten weten.

Koen88

maar is dit wel een bod waard verder qua sax?

Thijs Leuven

Hou rekening met een revisie, invoerkosten en een prijs die nog gaat oplopen... Ik zeg nee, maar misschien heeft iemand anders een andere mening.  :)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Maaarten

ik zou 'm ook niet kopen. Het wordt nu al veel te duur voor een ongeprobeerde. Volgens mij is het zo'n late budgetsax, toch?

Thijs Leuven

Jep, het serienummer is: 450 152

Dat wil dus zeggen dat dit een instrument is na de overname van Selmer (dag kwaliteit!) , bouwjaar 1965-1970 (meer richting 1970 denk ik)

Koen88

ok bedankt voor alle reacties ik zie er vanaf ik heb het in de bus ook nog nagezocht bij sotw en dit blijkt inderdaad een saxofoon te zijn van NA de selmer overname, dus geen échte aristocrat.. meer een bundy.
hoe ik het las hebben ze van 2 saxofoons 1 gemaakt; alle beuscher onderdelen op de selmer body`s  of andersom totdat ze op waren en alleen nog maar bundy`s maakten.

edit: ik denk dat ik nu maar m`n pijlen richt op een C-melody van een jaartje of 90 oud..