Sax gelijk weer voor onbepaalde tijd de koffer in is wel een erg drastische (en waarschijnlijk onbevredigende) oplossing :shock: :?
Heb je geen kelderbox of garage bij je flatje? Mss kun je die als "oefenhok" gebruiken. Aangezien daar meestal toch nooit iemand is, hoef je mogelijk nog geen eens te isoleren...
Of anders afspraken met de buren (en je vriendin :wink: ) maken op welke tijden ze (bijna) geen last van je hebben als je aan het toeteren bent.
Een saxmute zou ook nog een oplossing kunnen zijn, maar zo'n ding kost iets van 400-500 Euro meen ik, dus dat is gelijk een behoorlijke investering.
Helaas, we hebben beneden een kleine berging, maar aangezien het een kleine, gehorige flat van maar 3 etages is, zullen ze me daar ook luid en duidelijk horen. De buren gaven al aan mijn getoeter helemaal niet meer te willen horen (ze dreigden al met politie), waardoor ik nu mijn vriendin helemaal niet meer kan overtuigen
Ik moet er wel bij zeggen dat wij van plan zijn een huis te kopen zodra ik weer werk heb (ja ja ook last van de crisis helaas). Er staat wat op stapel, dus de sax hoeft waarschijnlijk niet voor eeuwig weggeborgen te worden.
Aan de andere kant: ik wachtte al een jaar op de mogelijkheid een sax te kunnen bespelen (ik heb 'm als afscheidskado van oude werkgever gehad =D> ) dus nog een tijdje wachten kan er wel bij. Morgen dus op naar Deventer/Gorssel voor vloeipapier tussen de kleppen en dan veilig wegbergen.... :?