Author Topic: Fan van Sven?  (Read 1742 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
Fan van Sven?
« on: 24 February 2010, 17:58:35 »
Hoi hoi! Waarschijnlijk volgen velen van jullie ook de Svencouver. Met winnaars en verliezers helaas... Dit keer met het W woord (wissel)

Het gouden duo... Ik dacht niets kon Sven verslaan op de 10km maar uiteindelijk is het de coach.
Topsport kan heel hard zijn. Mijn broertje heeft zich net niet geplaatst voor de Paralympics :( . Maar is nu wel ff een klein maandje weer lekker in America :) , achja hij doet zijn stinkende best. Maar goed back to the topic.
Hier wat foto's die ik wel grappig vond. Ik heb ze zelf niet gemaakt.

'Kemkers verbetert stokoud wereldrecord van Dick Advocaat

Dick Advocaat, al sinds het EK voetbal van 2004 wereld-recordhouder Slechtste wissel ooit, heeft een opvolger. Gerard Kemkers wist gisteravond op het Olympisch schaatstoernooi in Vancouver op overtuigende wijze het record van Advocaat te overtreffen. Kemkers, coach van Sven Kramer op de 10 kilometer, gaf opdracht om te wisselen van bocht na 6400 meter, hierop staat onmiddellijke diskwalificatie.'

Kemkers overweegt een carrière als tandarts... Hij helpt je gegarandeerd van je plak af.

Sven Kramer wel Olympisch kampioen op de 6600 meter schaatsen.

'Sven verkeerd gewisseld? Zijn gebit ziet er toch keurig uit.'

'Sven laat de potentiële nieuwe klanten van Essent zien dat overstappen heel gemakkelijk is.'

'Het scheen dat Kemkers met Marco Borsato op zijn iPod mee aan het zingen was: BINNEN!!!!'

'Is het al tijd om hier grappen over te maken dan?'

'Is dat niet te kort door de bocht?' 'Als ik Kemkers was zou ik van BAAN wisselen.' (ANP/CBR)

Ik zag nog een plaatje maar dan met een blinde stok en een blindengeleidehond, maar die vond ik eigenlijk te hard om te posten.
Kijken de belgen hier eigenlijk wel olympische spelen? Of niet meer omdat Bart Veldkamp niet meer wedstrijden schaatst ;)

Maar goed al met al heeft deze man toch heel veel bereikt en ook moeilijke tijden mee gemaakt: Klik hier!
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline Maaarten

• Member
  • *
    • http://www.flickr.com/photos/48214269@N08/
Re: Fan van Sven?
« Reply #1 on: 25 February 2010, 11:22:03 »
Jammer voor je broertje, en voor Sven. Maar laten we maar de humor erin houden.

Offline Pieter

• Member
  • *
« Reply #2 on: 25 February 2010, 12:17:04 »
Gezien de reactie van sven op het gebeuren kan ik alleen nog maar nog dieper mijn petje voor hem afnemen!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Offline muzikantje

• Member
  • *
    • http://www.saxofour.nl
« Reply #3 on: 28 February 2010, 23:08:21 »
Naast mijn grootste hobby muziek maken mag ik ook graag naar het schaatsen kijken.

Zit in het schaatsseizoen erg vaak voor de tv.
Schrijf alle wedstrijd weekeinden op in mijn agenda zodat er geen visite kan komen.
en als ik de kans en het geluk heb zit ik zelf tijdens de wedstijden in Thialf!!!!!
(kwartiertje met de trein)

En ja ik ben echt fan van Sven.
En zoals hij zich afgelopen week gepresenteerd heeft vind ik het een topsporten en ben ik nog meer fan van hem geworden.

Dus ik hoop dat hij over 4 jaar alsnog de gouden plak op kan halen van de 10 km
en dat hij laat zien dat hij de beste is.

en dat de Zuid-Koreaan Lee Seung-hoon en de Rus Ivan Skobrev Sven maar genoeg mogen triggeren om echt alles te pakken wat er te pakken valt.
want Lee en Skobrev zijn echt wel uitdagingen voor Sven. en ook Sven weet dat.  8)
S: My Sax
A: Yanagisawa 901
T: Buffet Crampon
B: Yanagisawa 901