Main Menu

Roadtrip 2010

Started by Thijs Leuven, 02 March 2010, 11:34:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thijs Leuven

Even hier verder, om het late-vogels topic ook echt voor late vogels te houden....

Quote from: "Thijs Leuven"Schaam jullie, geen enkel respect voor eervol nachtbraken...  :smt009  :D  :D  :D  :D

Quote from: "Tony"Roadtrip is vet. Waar naar toe?

Quote from: "Thijs Leuven"Heerlen, Zuid-Frankrijk (Montpellier, Monaco), Italië (Venetië), Slovenië (Zagreb), Oostenrijk (Wenen), Tsjechië (Praag, Pils), Duitsland (Berlijn), Heerlen

Met een beetje mazzel gaat dit gebeuren in een supergaaf Fiat busje uit 1977... 8)

Quote from: "Tony"Te gekke steden. Pak je hoofdzakelijk snelwegen of de provinciale wegen door dorpjes enzo? Hoe lang ga je?

Het eerste stuk (Heerlen - Montpellier) gaat puur over de snelweg, we willen namelijk gewoon zo snel mogelijk in Zuid-Frankrijk zijn. Het stuk Montpellier - Monaco wilde ik graag, deels, over kleine provinciaalse wegen doen. Daarna ligt het eigenlijk nog helemaal open! Volgens mij heb je in Slovenië, Oostenrijk en Tsjechië niet zo heel erg veel supergrote snelwegen, dus daar wordt het sowieso tussen de bergen door koetsjen.  :D

Zoals de planning nu is gaan we 18 dagen bezig zijn.
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

YVONNE ZWEDEN

Wat heerlijk als je nog zo jong en vrij bent, kun je gaan en staan waar je zin in hebt.......ga er voor Thijs.
Don\'t judge the sax(player) by the koffer!!!!

Buffet Evette Crampon Altsax, Yamaha YAS32, Conn Tenor Shooting Star.

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

Quote from: "Thijs Leuven"Met een beetje mazzel gaat dit gebeuren in een supergaaf Fiat busje uit 1977... 8)
Quote from: "Thijs Leuven"Zoals de planning nu is gaan we 18 dagen bezig zijn.

Oh  :roll:  een rondrace...... :lol:  je zult 'm flink op z'n staart moeten trappen   :lol:

Thijs Leuven

Er zullen flink wat dagen zijn waarop we non-stop gaan rijden ja, maar er gaat ook ontspannen (en bier gedronken) worden.  :-D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Thijs Leuven

Het busje gaat niet door. Een van de groepsleden heeft afgehaakt wegens financiële redenen. Dit betekent dat we met zijn vieren in mijn eigen Audi passen. (of Alfa, hangt er vanaf of hij ingeruild gaat worden...)

Het niet hoeven kopen van een vervoersmiddel scheelt wel flink in de kosten, nu heb ik nog wat meer motorfiets budget...  8)

Thijs Leuven

Als we met alle bagage er in passen, gaat de roadtrip in deze auto plaatsvinden:

:D

Thijs Leuven

Dat gaat dus niet passen, daarom vertrekken we maandag in zo'n exemplaar:

210pk, automaat, cruise control, leren bekleding, cd-wisselaar, navigatie, groot schuifdak en lomp veel ruimte. Aan het comfort zal het niet liggen!  :lol:

De route is grotendeels ongewijzigd, alleen slaan we Berlijn over.

the martin

Comfortabele bak...

Tony

Dat is geen straf lijkt me om daar mee een Road Trip te doen.
Goed geregeld!

Pieter

ach....waar blijft het avontuur en de romantiek.... :wink:

Lijkt me geweldig Thijs!
Veel plezier!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Thijs Leuven

Quote from: "Pieter"ach....waar blijft het avontuur en de romantiek.... :wink:

Lijkt me geweldig Thijs!
Veel plezier!

Dat komt vanaf volgende week wel!  :-D

Steph Saxin' Spé

Quote from: "Thijs Leuven"
Quote from: "Pieter"ach....waar blijft het avontuur en de romantiek.... :wink:

Lijkt me geweldig Thijs!
Veel plezier!

Dat komt vanaf volgende week wel!  :-D

Dan is de keuze nogal makkelijk  :wink: .
En ach, ze rijden lekker, die C5's, niets mis mee.

Veel plezier tijdens de roadtrip!
Enne ... we verwachten natuurlijk een volledig verslag  8) .

Sebo

:D Veel plezier jong. :D

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Thijs Leuven

Het was echt geweldig.  4100km in 13 dagen. 8)

Foto's volgen!