Les DéSAXéS - SAX MACHINE 21 mei 2010

Started by JOLANDA1, 10 March 2010, 22:53:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JOLANDA1

Les DéSAXéS - SAX MACHINE

21 mei 2010 – SCHOUWBURG KUNSTMIN- DORDRECHT
Unieke SAX-sensation nu voor het eerst in Nederland te zien en te horen.

Voor meer informatie: http://www.emotionsonstage.nl/sax

De kaartverkoop is gestart en we koppelen er een leuke en unieke actie aan vast in samenwerking met de muzikanten Les DéSAXéS.

Wanneer u een kaartje heeft bestelt dan is uw stoelnummer ook direct een lot-nummer en maakt u kans op een gloednieuwe saxofoon t.w. € 1500,00 Gewoon een leuke actie van Emotions On Stage en Les DéSAXéS. ter promotie van het concert en het instrument de saxofoon.

Wees er snel bij dan heeft u recht op de beste plaatsen

Emotions On Stage
" U moet er bij zijn om het te beleven"

Zoot

ik ben bang ............      :lol:      dat ik wel kom    :lol:

Pieter

Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Zoot

Quote from: "Pieter"Ik ga zeker!

hahhaa........    :shock:  ik moet er een wereldreis voor maken........  :-D
wil eigenlijk bij m'n broertje in Uttereg overnachten dan maar krijg 'm niet te pakken.... :twisted:   is weer es met vakantie  :twisted:

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Thijs Leuven

Quote from: "zomertje"Ik zit in Engeland  :(

Wat erg nou...  8)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Pieter

Quote from: "Zoot"
Quote from: "Pieter"Ik ga zeker!

hahhaa........    :shock:  ik moet er een wereldreis voor maken........  :-D
wil eigenlijk bij m'n broertje in Uttereg overnachten dan maar krijg 'm niet te pakken.... :twisted:   is weer es met vakantie  :twisted:

Ja, ik heb ook niet echt overnachtingsmogelijkheden, Maar ze zijn het wel meer dan waard! Misschien een leuke combi maken met een weekendje Dordrecht, leuke stad en er is ook een mooi Budget hotel aan de rand van de Bieschbos.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

KoenD

Ik heb ze enkele maanden geleden gezien.
Een echte aanrader!

Zoot

QuoteDe afgelopen maanden hebben wij flink wat promotie gemaakt voor het concert SAX MACHINE van Les DeSAXeS op 21 mei 2010 in Schouwburg Kunstmin te Dordrecht. Helaas moeten wij u mededelen dat dit concert door omstandigheden niet door kan gaan. Wij hebben LesDeSAXeS reeds geïnformeerd hierover en zij vonden het uiteraard ook erg jammer dat zij niet voor het Nederlandse publiek kunnen spelen.

Omdat u reeds kaarten heeft gereserveerd en betaald zullen wij de prijs van de tickets aan u terugstorten. Indien u nog niet heeft betaald verzoeken wij u dit niet meer te doen. Zoals genoemd in de algemene voorwaarden zullen wij de ticketprijs terugstorten. De reserveringskosten (kantoor- en administratiekosten) zullen wij niet terugstorten

dacht ik   :twisted:             e i n d e l i j k          Pieter eens Live te zien           :twisted:

zomertje

Nu hopen dat ze op een ander moment of locatie alsnog een keer in NL komen spelen... wel jammer voor degenen die wel zouden gaan.
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Zoot

Quote from: "zomertje"Nu hopen dat ze op een ander moment of locatie alsnog een keer in NL komen spelen... wel jammer voor degenen die wel zouden gaan.

hopen dat ze naar Groningen komen dan........... :roll:  morgen de Oosterpoort maar es even bellen  :roll:

Pieter

QuoteDe afgelopen maanden hebben wij flink wat promotie gemaakt voor het concert SAX MACHINE van Les DeSAXeS op 21 mei 2010 in Schouwburg Kunstmin te Dordrecht. Helaas moeten wij u mededelen dat dit concert door omstandigheden niet door kan gaan. Wij hebben LesDeSAXeS reeds geïnformeerd hierover en zij vonden het uiteraard ook erg jammer dat zij niet voor het Nederlandse publiek kunnen spelen.

Omdat u reeds kaarten heeft gereserveerd en betaald zullen wij de prijs van de tickets aan u terugstorten. Indien u nog niet heeft betaald verzoeken wij u dit niet meer te doen. Zoals genoemd in de algemene voorwaarden zullen wij de ticketprijs terugstorten. De reserveringskosten (kantoor- en administratiekosten) zullen wij niet terugstorten

dacht ik   :twisted:             e i n d e l i j k          Pieter eens Live te zien           :twisted:

Ik ben altijd incognito.....maar ik ben degene die altijd andermans schoenen bekijkt.... :D

Zoot

Quote from: "Pieter"Ik ben altijd incognito.....maar ik ben degene die altijd andermans schoenen bekijkt.... :D
Ojijbenteenvoetzoeker.........
 :lol:  ik zou degene zijn die je liet omroepen dat je naar de balie moest komen   :lol:
ikmeereengillendekeukenmeideenhooplawaaimaargeengroteknal

Pieter

Quote from: "Pieter"Ik ben altijd incognito.....maar ik ben degene die altijd andermans schoenen bekijkt.... :D
Ojijbenteenvoetzoeker.........
 :lol:  ik zou degene zijn die je liet omroepen dat je naar de balie moest komen   :lol:
ikmeereengillendekeukenmeideenhooplawaaimaargeengroteknal

Het zijn vaak de rusten die de spanning in de muziek brengen....

ferrytaile

Oh als ik kan dan ga ik er zeker heen!!

Wel eind weg:S

Lijkt wel beetje op sax-o-matic.
T= Selmer laVie TS250, otto Link 7*, FL ultimate, Vandoren zz 3
T= System\'54 R-series Pure Brass/Nickel key, Vandoren T35 V5, FL Pure Brass, Rigotti Gold 3
T= Selmer Bundy 2, otto Link 7*, Francois Louis ultimate, Vandoren zz 3
B = Jupiter 593, Selmer SA80 G, FL Pure Brass, Vandoren traditional 2,5

Ska!
www.thetankers.com