Main Menu

even voorstellen!

Started by paddycakes, 18 March 2010, 13:11:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paddycakes

Hallo allemaal, mijn naam is Paddy Melis en ik heb al heel wat jaartjes alt puur op hobbynivo gespeeld. Twee jaar geleden heb ik een tenor aangeschaft en besloten het allemaal wat serieuzer te gaan aanpakken en meer te gaan oefenen en weet nu wel ongeveer waar alles te vinden is. Ik speel nu wekelijks in een bandje met wat vrienden en ga af en toe naar open podia in Nijmegen om een beetje mee te toeteren. Ik maak  kunst/zinnig ijzerwerk voor de kost en kwam vorig jaar op het idee wandstandaards te gaan maken omdat onze oefenruimte zo vol stond. Hieruit is een website tot stand gekomen waarop ik ze te koop aanbied en die loopt boven verwachting heeeeel goed. ze gaan nu de hele wereld over! Ik zag dat datie hier ook al een paar keer genoemd werd. Prima!! Ik doe ook 'custom' werk in standaards voor mensen met speciale wensen en kan hierover adviseren als daar prijs op gesteld word! Grtzzzz, P

JR

Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

oh    :lol:   ben JIJ dat     :lol:

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Thijs Leuven

Welkom hier!

Nu natuurlijk nog een linkje naar je website... :wink:
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Zoot

Quote from: "Thijs Leuven"Nu natuurlijk nog een linkje naar je website... :wink:

nou  :-D
//http://www.locoparasaxo.com/saxophone/?stand=index

Sebo

:-D

:mrgreen: Vraag me alleen af hoe serieus je iets wilt aanpakken met zo'n avatar :mrgreen:

Grtz. Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal