Author Topic: Een nieuwe band?  (Read 2609 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
Een nieuwe band?
« on: 23 March 2010, 17:40:15 »
Vanavond ga ik kennismaken met de musici van een "nieuwe" band.

Hoewel, nieuw  :roll:  2/3 musici van een bestaande band hadden er geen tijd meer voor en de rest wil wel door.
Ik ben benieuwd . .  .

Ze spelen precies het repertoire dat ik ook leuk vind, hopelijk "klikt" 't.
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Offline niesten

• Donateur
  • **
    • http://www.ronits.nl
Re: Een nieuwe band?
« Reply #1 on: 23 March 2010, 17:58:22 »
Nou, veel succes en plezier vanavond!!

Ik ga volgende week vrijdag een soortgelijk avontuur aan.... een band die een doorstart maakt (soul, funk, rock, pop) die de blazers niet meer uit een kastje willen (lees synth) willen halen, maar nu live erbij willen hebben. Helaas had een vriend (trompetist) geen tijd om ook mee te doen, dus als iemand in Z-Limburg nog een trompetist weet die een band zoekt  :wink:

Offline SaxoMike

• Member
  • *
« Reply #2 on: 23 March 2010, 19:05:51 »
Phoe...de doorstarters...lastig hoor. Meestal zijn ze gewend aan het het geluid en kunnen van de oude saxofonist.
Evengoed wens ik je natuurlijk veel succes.

Ciao,
Saxo-Mike
~The beginning is always the hardest part of the road to cover~
Henri Weber

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #3 on: 24 March 2010, 10:37:06 »
Quote from: "SaxoMike"
Phoe...de doorstarters...lastig hoor. Meestal zijn ze gewend aan het het geluid en kunnen van de oude saxofonist.
Evengoed wens ik je natuurlijk veel succes.
Saxo-Mike

Bedankt voor je wens  :D

En wat 't doorstarten betreft  8)  er zijn 3 oude en 4 nieuwe leden, andere instrumenten, dus sowieso zoeken naar een ander geluid
en andere afspraken/arrangementen maken.
De vorige blazer was een klarinettist, da's zo anders, dat zal geen probleem geven. :mrgreen:

Het was gisteren in ieder geval erg lekker spelen.

Voorlopig gaan we er nog 2 avonden tegenaan en dan bespreken of en hoe verder.
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"