Main Menu

sax verkocht

Started by Zoot, 01 April 2010, 09:06:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

Ondanks de recessie heb ik mijn Yana Toeter goed kunnen verkopen en sinds vanmorgen heb ik een Teramin......  ja inderdaad zo'n electrische circuit instrument. Volgende week begint de curcus ( 3 dagen )
Natuurlijk kom ik hier nog wel eens wat lezen, maar verder...........       neh

Allemaal bedankt voor de commentaren, reakties en het gezellige samenzijn....... en misschien tot ziens

Johan "ZoOT".

muzikantje

Wie verkoopt nu z'n sax!!!  :smt021

Waarom deze "carriere"switch?
S: My Sax
A: Yanagisawa 901
T: Buffet Crampon
B: Yanagisawa 901

JR

Geweldig Zoot eindelijk free-mind-blowing  :mrgreen:
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

the martin

Wat moet de wereld zonder Zoot op sax  :cry:  :shock:  :?  :roll:  ;-)  :-D  :mrgreen:

Sebo

Quote from: "Zoot"Ondanks de recessie heb ik mijn Yana Toeter goed kunnen verkopen en sinds vanmorgen heb ik een Teramin......  ja inderdaad zo'n electrische circuit instrument. Volgende week begint de curcus ( 3 dagen )

Allemaal bedankt voor de commentaren, reakties en het gezellige samenzijn....... en misschien tot ziens

Johan "ZoOT".

:smt005

Goeie

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

the martin

k*t, helemaal vergeten  =D>

niesten

Quote from: "Sebo"
Quote from: "Zoot"Ondanks de recessie heb ik mijn Yana Toeter goed kunnen verkopen en sinds vanmorgen heb ik een Teramin......  ja inderdaad zo'n electrische circuit instrument. Volgende week begint de curcus ( 3 dagen )

Johan "ZoOT".

:smt005

Goeie

Sebo

Sh*t, schrok me al rot.....
....todat ik tot deze reactie kwam..... :lol:  :oops:  =D>

Pieter

Teramin.........Minaret????

Die Zoot....... :-D

Hij blijft leuk =D>
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

ferrytaile

T= Selmer laVie TS250, otto Link 7*, FL ultimate, Vandoren zz 3
T= System\'54 R-series Pure Brass/Nickel key, Vandoren T35 V5, FL Pure Brass, Rigotti Gold 3
T= Selmer Bundy 2, otto Link 7*, Francois Louis ultimate, Vandoren zz 3
B = Jupiter 593, Selmer SA80 G, FL Pure Brass, Vandoren traditional 2,5

Ska!
www.thetankers.com

Thijs Leuven

Theremins zijn wel erg gaaf... Moet me er zelf ook nog eens eentje aanschaffen.  :lol:
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Shofar

Wat een ZOOTje...Komten minste nog es binnenwippen hé
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Zoot

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  1 A P R I L    :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

muzikantje

HAHA  =D>

gadverdakkie ben ik toch nog ergens in getrapt!!!!!!!

:smt021 stom  :smt021

wel een beetje dom maar ik vond het zó niet kunnen
S: My Sax
A: Yanagisawa 901
T: Buffet Crampon
B: Yanagisawa 901