0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
rij zelf ook, voorlopig nog een kleine, buikschuiver:
Aangezien dit een motorfiets topic is...Zo eentje moet er komen als ik mijn rijbewijs heb! =P~ =P~ =P~
Als ik je was Thijs zou ik liever op die Florett blijven rijden. Die doet het tenminste; en dat moet je bij zo'n LeMans altijd maar afwachten.Sebo
Op doktersadvies moest ik wat aan mijn gewicht doen. Fietsen was de boodschap.Gehoorzaam zoals ik ben kocht ik me dan maar een nieuwe fiets...
Je weet wat ze zeggen over mannen in een bepaalde leeftijdscategorie ... :-D :-D :-D :-D Héhéhéh Voor een midlife crisis ben ik nog veel te jong.Bij ons in de familie komt dat pas héél laat. Mijn grootvader besloot bijvoorbeeld op zijn 83ste pas te scheiden.
'het zijn inderdaad prachtige machines (dat blok! =P~ ) met een wáánzinnig geluid:
Man, lekker geluid! Klinkt zo'n beetje als 's morgens na een nachtje stappen, te kort aan slaap en een gigantische kater blazen op een bariton... Neen, echt mooie grom
Quote from: "Shofar"Man, lekker geluid! Klinkt zo'n beetje als 's morgens na een nachtje stappen, te kort aan slaap en een gigantische kater blazen op een bariton... Neen, echt mooie grom :idea: :idea: Hé das een idee,........ :lol: een duetje op de tweede CD :lol:
Ik zou dan echter geen V35 nemen..Die 850s zijn wel lekker...Als je nog stoeptegels losgetrilt moet hebben