Main Menu

voorstellen

Started by nollen, 12 May 2010, 19:36:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nollen

Beste forummers,

Ik ben Rob, 32 jaar en woonachtig in Zeeland. Sinds een tijdje lezer van jullie forum en nu aangemeld en wel!

Ik heb 10 jaar lang altsax gespeeld (tot mijn 24e), diploma ABC gehaald toendertijd en diverse solistenconcoursen gewonnen. Echter... ik kreeg wilde haren en ging hardrock spelen op een gitaar :smt035

Thijs Leuven

Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

zomertje

Welkom :)

en wat is 'hier' ?

en conservatorium is leuk, maar dan moet je ook wel echt goed zijn anders is het toch moeilijk om het hoofd boven water te houden zie ik om me heen :)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

nollen

met hier bedoel ik middelburg/vlissingen

Tony

Middelburg... leuk. Kom ik ook vandaan.
Welkom hier!

Zoot

Quote from: "nollen"anyway hoop meer van jullie te zien , toch leuk een saxforum! =D>

kun je eh :P   eh,.... :idea: .eh  koffie zetten????       5JuniSaxForumMeetingUtrecht

:lol:   2 klontjes, wolkje melk   :lol:

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

niesten

Welkom op het forum :-)

Sebo

:D Weest welkom :D

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

muzikantje

Welkom op dit forum

en dat je weer terug bent op het oude nest (het bespelen van een saxofoon)

Veel succes met vinden een een leuke vereniging of een kwartet of een ander groepje en dat je maar weer veel mag blazen
S: My Sax
A: Yanagisawa 901
T: Buffet Crampon
B: Yanagisawa 901