Main Menu

Voorstellen

Started by Knudde, 23 May 2010, 18:15:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Knudde

Ben er net achtergekomen dat ik mij nog niet eens deftig heb voorgesteld!

Ik kom uit Gent in België (ja hoor, dubbel lachen).

Ondertussen speel ik zo'n 8 jaar saxofoon. Ben begonnen met zo'n Prologue huursaxje, instrumentje van niets. En zo'n 5 jaar terug had ik er genoeg van en heb ik een Yanagisawa A-91 gekocht, waar ik heel tevreden over ben en die ik trouwens nog altijd bespeel. Zo'n 5 maand terug heb ik een Buescher Aristocrat Series I Tenorsax gekocht, met hulp van jullie advies, dankjewel trouwens. Speel sinds kort ook piano

Ik volg les op de muziekacademie van Gent in de jazzafdeling. Ik speel erg veel genres graag blues, jazz, hardbop, rock, pop, funk, reggae, enzovoort.
Zo dat was het

Groeten

JR

Welkom!

Mooi geluid hé, zo'n Buescher ;)
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Tony

Ok dan... welkom hier!

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

Quote from: "Knudde"Mijn naam is Nicolas Knudde (ja, haha) en ik kom uit Gent in België (ja hoor, dubbel lachen). Ik ben 17 jaar.

:roll: ik dacht je te kennen van het voetballen..... :roll:  (  :lol: triple :lol:  )

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Sebo

:D Weest welkom :D

Grtz. Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

kobeke

aha! Ik kom ook uit Gent en ik woon ook in Drongen! Zit nu in m'n tweede jaar saxofoon...
Volg je les bij Jan Verstaen?

Knudde

Quote from: "kobeke"aha! Ik kom ook uit Gent en ik woon ook in Drongen! Zit nu in m'n tweede jaar saxofoon...
Volg je les bij Jan Verstaen?
lol, ja ik volg les bij Jan
geeft Jan al les in de lagere graad?

Daan

Welkom, en toch leuk zo'n naam. Die vergeten mensen zowiezo niet, altijd goed naamsbekendheid  ;)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

kobeke

Ah nee, Jan geeft enkel les vanaf de middelbare dacht ik...vanaf wanneer je voor Jazz kan kiezen
Ik heb het eerste jaar les gehad van Rik Bossuyt... Nu heb ik les van Raf Minten & ben wel van plan bij hem les te blijven volgen. Goeie leraar vind ik!

kobeke

Ben ook nog aan het spelen op een Prologue  :D
Maar daar komt verandering in! Ga me ook een Yanagisawa A901 aanschaffen denk ik  :D

leslie

Welkom ik kom uit Halle bij Brussel.
Ben sinds september begonnen in de muziekacademie in Halle.
Altijd leuk om eens mensen van BE tegen te komen ;-)
Yamaha 275 alt sax - Riet Vandoren V16 sterkte 3 - Mondstuk Selmer C80**

Knudde

Quote from: "kobeke"Ah nee, Jan geeft enkel les vanaf de middelbare dacht ik...vanaf wanneer je voor Jazz kan kiezen
Ik heb het eerste jaar les gehad van Rik Bossuyt... Nu heb ik les van Raf Minten & ben wel van plan bij hem les te blijven volgen. Goeie leraar vind ik!
Ik heb 6 jaar les bij Raf gevolgd, erg goeie leraar. Huur je die Prologue, want die trekken echt op niets, ik heb een Yanagisawa A901, goed ding.

jupialto

He Knudde,....welkom en geniet!

P.S. Begint hier toch op een Bels onderonsje te lijken :-D
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"