Main Menu

Voorstellen

Started by Moniek, 01 June 2010, 15:52:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Moniek

Hoi allemaal,

Ik ben Moniek en ben 23 jaar, ik speel sinds 4 jaar altsaxofoon. Ik bespeel momenteel twee beginners saxofoons en wil nu een goede nieuwe of tweedehandse saxofoon gaan aanschaffen. Ik speel niet bij een fanfare of harmonie orkest maar bij een 10 koppige popband en bij een blaasband.

Groetjes Moniek!

Ralph

Welkom!

Ik heb zelf een Trevor James alt saxofoon te koop voor 450 euro. Die hangt een beetje tussen beginners en intemediate in en zou misschien wel geschikt zijn voor je. Als je meer budget hebt kan je ook voor een semi pro of zelfs pro sax gaan lijkt mij. Klinkt mooier in een popband, heeft meestal minder waardeverlies en dan ben je over 5 of 6 jaar niet weer aan een nieuwe toe. Ligt natuurlijk een beetje aan je plannen in de muziek :)

Veel plezier op het forum!  :-D
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Pieter

En ik heb nog een mooie selmer serie II.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

JR

Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Steph Saxin' Spé

zomertje

Welkom :)

Succes met het zoeken naar de juiste sax, denk ook eens aan een goeie 2e hands :)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

niesten

Welkom op het forum Moniek en veel plezier met het zoeken naar een (voor jou) nieuwe sax  :D  =D>

Ik heb van mijn "zoektocht" een verslag"je" achtergelaten op het form: //http://www.saxforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=2957. Lees het maar eens door als je zin (en tijd  :-D ) hebt en doe er je voordeel mee....

Groeten,
Roger

Sebo

:D Weest welkom :D

:D/ En succes tijdens je zoektocht :D/

Grtz. Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Dion

Hallo Moniek, Welkom!

Ik heb nog een The Martin Medalist tenorsax overcompleet.
Er zit een Dukoff mondstuk bij, en een Francois Louis rietbinder.
Als je daar de 10 koppige popband niet mee plat speelt, dan weet ik het niet :lol:

http://muziek.marktplaats.nl/blaasinstr ... alist.html

Groetjes,

Dion
Tenor: Martin Committee II (Lion and Crown) 1938
Otto Link 8 NY met Francois Louis rietbinder