SaxForumMeeting 2010 - de piektjers

Started by Shofar, 06 June 2010, 13:09:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shofar

Quote from: "Steph Saxin' Spé"Mooie foto's !!

:smt023
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Steph Saxin' Spé

Quote from: "Shofar"
Quote from: "Steph Saxin' Spé"Mooie foto's !!

:smt023

:lol:

Ties76

Leuke foto's, bedankt.
Wat jammer dat ik van een aantal nog steeds niet weet wie wie nu precies is.
Volgend jaar toch maar adresstikkers, of schilderstape mee (en stift!), desnoods vijfdubbel. Nu alvast in de auto gooien voor 2011!
alt: Conn Chu Berry (1927), leenalt: Buffet Crampon S1 (1977, verzilverd)

Shofar

Quote from: "Ties76"Leuke foto's, bedankt.
Volgend jaar toch maar adresstikkers, of schilderstape mee (en stift!), desnoods vijfdubbel. Nu alvast in de auto gooien voor 2011!

Nou, de FB leden kunnen zichzelf taggen en vermelden wie wie is - heb ik voor sommigen al gedaan
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Pieter

tjesus shofar,wat neem jij mooie foto's!!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Steph Saxin' Spé

Quote from: "Ties76"... volgend jaar toch maar adresstikkers, of schilderstape mee (en stift!), desnoods vijfdubbel. Nu alvast in de auto gooien voor 2011!

Tja, dat was een beetje een misser mijnerzijds ... wèl de stift meegenomen, maar de tape thuis laten liggen  :oops:

Elco

Quote from:  
/quote
Mooie foto's, voor de duidelijkheid, ik ben degen met de bak koffie en dat blauwe shirt, trouwens ik heb helemaal geen koffie gezet die middag... :wink:

Nogmaals, het was fantastisch, heb genoten en kom volgend jaar absoluut weer...

J.R. BEDANKT!!
zonder wrijving geen glans!!

SaxieRob

Leuke foto's waarvoor dank!!! Een hele geslaagde meeting, prima lokatie, lekkere koffie en koeken, en zelfs nog een biertje op (lekker in die hitte)!!! Nogmaals dank voor een ieder die hieraan heeft bijgedragen.  Ik was die met die vlek op zijn neus (en horizontaal breed gestreepte polo-shirt)

groet,
Rob.

zomertje

Ik was die kleine met die grote sax ;) *knor* :lol:

ps, shofar vind het vast niet erg als we wat van zijn foto's eraf pikken?
barisax kwartetje was wel koel en die foto's zijn gaaf.
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Shofar

Quote from: "zomertje"Ik was die kleine met die grote sax ;) *knor* :lol:

ps, shofar vind het vast niet erg als we wat van zijn foto's eraf pikken?
barisax kwartetje was wel koel en die foto's zijn gaaf.

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmja...
Is goed hoor  :-D

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Amanda

Ziet er erg geslaagd uit!
Mooie foto's weer!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

jthole

Quote from: "zomertje"barisax kwartetje was wel koel en die foto's zijn gaaf.

Zijn mooie foto's! Alleen jammer dat sommige zwart/wit zijn.

Zijn er geen leuke Motown dingetjes voor vier baritons of iets als TTBB? Lijkt me wel gaaf voor een gelegenheidskwartet :)
A: Martin Indiana + Selmer SA80 II / Vandoren V16
T: Martin Committee III / OL Tone Edge
B: Keilwerth Toneking / OL Tone Edge

Pieter

Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

jthole

Quote from: "Pieter"Heel mooi, dat zwart-wit!

Op zich helemaal mee eens (ik doe zwart/wit trouwens nog steeds met film en een analoge spiegelreflex * ), maar hier zouden een paar foto's beter uitgekomen zijn in kleur.

Tenminste, dat is dan mijn persoonlijke mening ;)

* ik druk niet meer af, maar scan de negatieven in; een goede mix van analoog en digitaal
A: Martin Indiana + Selmer SA80 II / Vandoren V16
T: Martin Committee III / OL Tone Edge
B: Keilwerth Toneking / OL Tone Edge