0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Hm,....heb inmiddels ruzie in 't gezin, want ik blijk de enige te zijn die de danseres regelmatig ziet switchen.
Nou, ik zal wel gek zijn, maar het lukt me werkelijk niet om haar tegen de klok in te laten draaien, hoeveel ik ook kijk of met mijn ogen knipper.
Quote from: "jthole"Nou, ik zal wel gek zijn, maar het lukt me werkelijk niet om haar tegen de klok in te laten draaien, hoeveel ik ook kijk of met mijn ogen knipper.Als je het grootste deel van het plaatje afdenkt (bv met je hand), zodat alleen de voet nog zichtbaar is, kun je de draairichting makkelijker bepalen/veranderen. Als je dan je hand weghaald, dan draait de hele dame die kant op. Probeer maar eens.
Hier alleen een rechtsdraaiende ballerina, linksom lukt niet.Mijn Beta-inborst veronderstelt dat ik dat met mijn praktische hersenhelft redeneer, links dus, maar dan zou de ballerina linksom moeten draaien. Dus óf de uiteenzetting van de draairichting klopt niet, óf ik ben inmiddels zo creatief met saxen bezig, dat ik mijn beta-kant heb verwaarloosd :? Bij mijn weten zijn rechtshandigen praktischer en linkshandigen creatiever en gebruiken rechtshandigen meer hun linker hersenhelft en linkshandigen meer hun rechter hersenhelft (zwart-wit gezien, er zijn altijd uitzonderingen!).
Zou grappig zijn, want ik ben beide!Zit volgens mij puur in je waarnemingsapparaat en je hersenen.