. Ben net begonnen in een sax-ensemble met rytme sectie bij de nijmeegse muziekschool. Lijkt erg leuk. Wordt geimproviseerd en het niveau is redelijk uitdagend. Wordt ook regelmatig opgetreden en dat miste ik nu net vorig jaar.
Jammer dat we niet meer samengespeeld hebben met de swingduetten. Op de een of andere manier is dat anders gelopen. Maar wie weet volgend jaar (naast het orkest) samenspelen in een duet, trio, quartet, quintet of nog ander -tet?
Diny
Hai Diny,
Jammer dat Nijmegen niet in Drenthe ligt. Ik ben nu met cd bezig in het boek New Swing, geweldig. Als afwisseling voor de etudes en toonladders, iv.m. mn C-examen op tenor in januari. Sommige stukken zijn me niet iets te snel maar zo speel ik toch nog "samen", maar live is natuurlijk leuker.
Sinds Frankrijk speel ik vaker (dagelijks) en vind het ook leuker nu. Ja, jammer dat het wat rommelig ging met de duetten, trios, kwartetten e.d. Had met meer mensen wel (meer) willen samenspelen in "la douce France"!
Morgen weer orkest, we hebben 6 nov concert, klassiek, en binnenkort weer Saxofonie (saxofoonsectie als orkestje) en dweilorkest. Kortom, veel muziek in mijn leven, heerlijk!
groetjes Jeannet