Main Menu

Wat stel ik voor?

Started by ramba, 16 September 2010, 00:16:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ramba

Even voorstellen: Ik ben Ronald Barends, woon in een middelgroot dorp in Zuid Holland, ben 58 jaar jong.
Ik speel al vanaf mijn 12e jaar klarinet(populair,dixieland,bandjes,etc); vier jaar geleden (op Marktplaats) een alt-sax gekocht(Aurora classic) en onlangs uitgebreid (ook via Marktplaats) met een tenor-sax(Emerson). Beide instrumenten zijn na aankoop vakkundig door reparateur Frits de Wit uit Amsterdam nagekeken en voldoen prima.
Ik speel in twee bands in mijn woonplaats en geniet met volle teugen van de afwisseling die de drie instrumenten mij bieden.
De uitbreiding met de beide saxen is zeer welkom; als (ervaren) klarinet-speler even wennen, maar goed te doen.
Muzikale groet, Ronald

JR

Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Thijs Leuven

Welkom hier! Volgens mij is de gemiddelde leeftijd langzaam maar zeker aan het stijgen op dit forum...
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Zoot

Mocht Pieter langskomen...........     :lol:    leg die Klarinet even uit het zicht.   :lol:

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Sebo

Quote from: "Thijs Leuven"Welkom hier! Volgens mij is de gemiddelde leeftijd langzaam maar zeker aan het stijgen op dit forum...

:-D Gelukkig hebben we jou nog als uitschieter :-D

Enneh.....  voor Ronald,

:D Weest welkom :D

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Gerald

Welkom op het forum.  =D>

Er zijn meer vijftig plussers hier op het forum die nog niet zo lang begonnen zijn op sax.  :wink:

ramba

Dank voor dit warme welkom :D ; ben wel echt 50-plusser maar muzikaal nog jong van geest... ;-)  Ronald

Tony