Het Grote auto en motor topic

Started by Thijs Leuven, 04 December 2010, 15:02:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Thijs Leuven

Dan maar eens een topic over auto's, motoren e.d.

Plaats hier waar je zelf in rijdt, waar je graag in zou willen rijden en waar je absoluut niet mee gezien wil worden!

Mijn auto:

Rover 2200TC uit 1977. 2200cc viercilinder, 0-100 in 9.7s en een top van 170km/u. Niet slecht voor een auto die eind jaren '60 ontworpen is! 8) Prachtig detail; de eerste eigenaar was een huisarts die zich met chauffeur liet rondrijden in deze gigant van een auto.  :D

Mijn motor:

Samen met mijn brommer:

Het moge duidelijk zijn dat ik een petrolhead ben, met een tick voor oude voertuigen.  :lol: Je hoort mij als 19 jarige snotneus over mijn collectie niet klagen. :-D

Later als ik groot ben wil ik er zo eentje:

=P~  =P~  =P~

Who's next? :D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Sebo

Een big Healey..... 8)

Ik heb het vaker gezegd....

Goede smaak en gevoel voor stijl kan je niet ontzegd worden =D>  =D>  =D>

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

jupialto

(zucht).....hoe is dit nu weer mogelijk??? :oops:

Ja, ik snap het al: een kwestie van prio's :lol:

De mijne liggen op dit moment elders, ben ik bang.... :(
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Thijs Leuven

Quote from: "Sebo"Een big Healey..... 8)

Ik heb het vaker gezegd....

Goede smaak en gevoel voor stijl kan je niet ontzegd worden =D>  =D>  =D>

Sebo

Bedankt!  :)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Gerald

Mooi spul Thijs !

Hier iets waar ik regelmatig mee speel, ehhh, op rijd.

De te grote coniferen op de achtergrond zijn inmiddels door de versnipperaar gegaan.

Wordt dus ook vuil werk mee gedaan....

saxy1994

Onze Jetta

1 van de motors van mijn daddy. En natuuuurlijk een Kawasaki  :-D
[size=150]God made me FUNKY.[/size]

JR

Quote from: "saxy1994"Onze Jetta

1 van de motors van mijn daddy. En natuuuurlijk een Kawasaki  :-D En waar is jouw scooter :?:

(een mooie scooter is echt niet fout hoor ;) )
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

SaxieRob

dit is een van mijn speeltjes:

1959 Corvette - Crown Sapphire/Turquoise - 230hp v8:

groet,
Rob.

Thijs Leuven

jupialto

Quote from: "SaxieRob"dit is een van mijn speeltjes:

Rob.

..je hebt er dus nog meer...,...dus eh,.....SHOWTIME!!
groet, Menno

Thijs Leuven

In dat geval...

Een van de schoonheden van mijn vader, hier rij ik zeer regelmatig in rond:

Lotus Elan +2. 700kg auto, 130pk op de achterwielen, 0-100 in grofweg 6.5 seconden. Waanzinnige auto voor die tijd, en nu nog steeds. Hier heb ik een goede vriendin van me eens flink de stuipen op het lijf mee gejaagd door niet al te rustig door de heuvels hier te rijden.  :lol:  :-"

jupialto

Thijs, stamt de eerste foto nog uit de tijd dat de Lotus niet van je vader was maar op de wenslijst stond (kenteken)?
groet, Menno

SaxieRob

Quote from: "jupialto"
Quote from: "SaxieRob"dit is een van mijn speeltjes:

Rob.

..je hebt er dus nog meer...,...dus eh,.....SHOWTIME!!

ok, you've asked for it: meer "Vette" speeltjes:

Nog te restoreren 1954 Corvette - 2,5liter - 150pk 6-inline:

1963 Corvette Daytona Blue/Saddle - 5,3liter v8 - 360pk (auto links):

Ongerestoreerde maar zeer originele 1969 Corvette - Daytona Yellow/Black Big Block 7liter/390pk v8:

Dagelijkse auto, 1999 Corvette - 5,7l - 435pk:

Voor meer foto's zie //http://www.ncrs.nl

Steph Saxin' Spé

Thijs Leuven

Quote from: "jupialto"Thijs, stamt de eerste foto nog uit de tijd dat de Lotus niet van je vader was maar op de wenslijst stond (kenteken)?

We hebben de auto geïmporteerd uit Engeland. Deze foto hebben we gemaakt op een klein circuitje in de buurt van het autobedrijf waar ze vandaan komt, de dag nadat we haar gekocht hadden.  :)

@Rob:
Ben jij toevallig Corvette liefhebber?  :-D Wat een ontzettend Vette auto's, prachtig. Met name die 54er is geweldig...