bereikbaarheid forum

Started by bedaffie, 11 December 2010, 09:59:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bedaffie

@ Webmaster
Ik ben nu via een wifi verbinding van mijn buurman ingelogd. Dat werkt dus wel.  Ik ga nu zoeken naar een storing binnen mijn netwerk (DNS) die verhindert dat  het forum opent .  Ik laat nog weten wat het resultaat daarvan is..
bedankt voor je reactie

groetjes
hann

SaxieRob

Ik heb thuis hetzelfde probleem (via Ziggo)...

Sivas

hey!
ik dacht ook de hele tijd dat het forum off-line was!
tot ik dus thuis probeerde in plaats van in Leuven (belgie) via Kotnet...
hoe zit dat nu juist? of beter: hoe kan k dat oplossen?
s : Le Monde Universal °2010 - Meyer 6 - Vandoren 3
a : Selmer SA80 °1984 - Selmer S80 C** - Vandoren V16 3

Tony

Probleem is gevonden. Het bleek een bestand te zijn waarmee ik landen als China, Rusland e.d. blokkeer i.v.m. spammers.

Zoot

Quote from: "Tony"Probleem is gevonden. Het bleek een bestand te zijn waarmee ik landen als China, Rusland e.d. blokkeer i.v.m. spammers.
:-D

SaxieRob

Hoera, ik kan er weer op vanuit thuis!!!

JR

Sommige saxforumleden hebben wel een grote omweg (china/rusland enz.)  :mrgreen: over voor een goedkope provider
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Tony

Dat zou het wel een stuk makkelijker maken maar helaas is dat niet het geval.

brianlol

Gelukkig ik had het eens gehoord van anderen.
Gelukkig is weg :D
15Jaar/Bespeelt Yamaha Yas 25/Houd van lol]

Tony

De registratie procedure is aangepast met een re-captcha. 't Is wat lastiger om te registeren maar 't scheelt me zo'n 30 spam aanmeldingen per dag waardoor het lastig was de "goede" eruit te vissen.