Author Topic: ojeeee  (Read 9909 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Maaarten

• Member
  • *
    • http://www.flickr.com/photos/48214269@N08/
Re: ojeeee
« Reply #15 on: 13 January 2011, 21:14:22 »
leer je leraar maar eens die vingeroefeningen(ja, haha). Krijgt ie wat meer respect voor je.

Offline Sebo

• Member
  • *
« Reply #16 on: 14 January 2011, 08:05:56 »
Quote from: "Zoot"
=D>  =D>  =D>  bijna goed  =D>  =D>  =D>

Om half vijf had ik mijn Eerste Saxofoon Les, dus in de volgende editie van Wikipedia zou dat moeten staan......          :lol:

Door omstandigheden ben ik nu in de gelegenheid om les te nemen dus naast stoppen met roken ( ahum ) was les nemen toch wel één van de goede voornemens.
De kennismakingsles verliep iets anders dan  :shock:  ik verwachtte, de leraar Harry had gedacht het inelkaar zetten te demonstreren  :roll: maar "ik ben al op niveau Roodborstje tikt".......
Ik wou het dan maar hebben over Maat, Ritme, Zinnen etc etc.......     helaas is het maar een half uurtje en de tijd was zo om.

Nu thuis oefenenoefenenoefenenoefenenoefenenoefenenoefenenoefenenoefenen met sinaasappel, appel, appel, sinaasappel, peer, peer, peer.....   :?           of zoiets

Je mag toch van een leraar van het niveau Harry v/d Laan verwachten dat hij z'n pappenheimers kent; welke saxleraar is er nu geen lid van ons prettige forum????????? :lol:  :lol:  :lol:

Als je Johan uit Sodom op bezoek krijgt moet je toch weten hoe laat het is :-D  :-D

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Offline ElineZW

• Member
  • *
« Reply #17 on: 14 January 2011, 11:49:09 »
Ooh wat tof! Superveel succes met je lessen!

ps: gestopt met roken??  :D/  Hier nog zo eentje!

Zoot

• Guest
« Reply #18 on: 14 January 2011, 12:51:50 »
Quote from: "Sebo"
 Je mag toch van een leraar van het niveau Harry v/d Laan verwachten  
o (jee)  je kent 'm  :?:  
welke saxleraar is er nu geen lid van ons prettige forum?????????
 :lol:  Zal 'm volgende keer even een visitekaartje geven :lol:

Quote from: "ElineZW"
Ooh wat tof! Superveel succes met je lessen!
:) dankje  :)  
ps: gestopt met roken?? :D/ Hier nog zo eentje!
    :oops: eh, bezig met stoppen.....  :oops:

Offline Maaarten

• Member
  • *
« Reply #19 on: 14 January 2011, 13:10:22 »
ah, je stopt zeker 19x per dag :-D

Zoot

• Guest
« Reply #20 on: 14 January 2011, 15:25:10 »
Nu thuis oefenenoefenenoefenenoefenenoefenenoefenenoefenenoefenenoefenen met sinaasappel, appel, appel, sinaasappel, peer, peer, peer.....   :?           of zoiets

goed,........   :x fruit ligt me niet zo.........       iemand een betere manier, tips ????   G R A A G

Offline Maaarten

• Member
  • *
« Reply #21 on: 14 January 2011, 15:27:47 »
monnikendammonnikendam,
zuster legt een kip in't water, zuster legt een kip in't water

Offline Sebo

• Member
  • *
« Reply #22 on: 14 January 2011, 15:33:37 »
[quote="Zoot     :oops: eh, bezig met stoppen.....  :oops:[/quote]

Kop op; ik ben eind augustus of begin september gestopt na 30jaar lang wekelijks 4 á 5 pakjes v/d zware weduwe te hebben weggedampt :oops:  :oops:  :oops:

Voor alle newborn stoppers Kop op en volhouden

Sebo

Offline ElineZW

• Member
  • *
« Reply #23 on: 14 January 2011, 16:32:05 »
Haha, heb je meteen meer lucht om saxofoon te spelen! :D (en is die lucht ook niet zo verontreinigd :P )

Maareh, wat is dat van dat appel peer peer sinaasappel gedoe eigenlijk?

Zoot

• Guest
« Reply #24 on: 14 January 2011, 17:41:16 »

ipv van 1e, 2e, 3e, 4e denk je bij de kwart ( in 4/4) peer, bij een halve ap pel en bij een hele ( of vier kwarten ) si naas ap pel.........    voor de maat.  :?   Zou gemakkelijker moeten zijn   :?

meespelen met een metronoom kan ook maar het leidt zo af     hahahhhahhaaa

Zoot

• Guest
« Reply #25 on: 14 January 2011, 17:43:46 »
ik ben eind augustus of begin september gestopt na 30 jaar lang wekelijks 4 á 5 pakjes v/d zware weduwe te hebben weggedampt

zomaar? geen pleisters, kauwgom oid             :?:
 =D>  chapeau   =D>

Offline Sebo

• Member
  • *
« Reply #26 on: 14 January 2011, 18:26:51 »
ik ben eind augustus of begin september gestopt na 30 jaar lang wekelijks 4 á 5 pakjes v/d zware weduwe te hebben weggedampt

zomaar? geen pleisters, kauwgom oid             :?:
 =D>  chapeau   =D>

Gewoon gestopt ja......

Ik ben wel met een paar ( andere ) halve garen 2 tot 3 keer per week gaan mountainbiken :oops:  :oops:  :oops:

Je voelt je dan op de één of andere manier verplicht hun tempo bij te houden, en roken past dan niet meer in het plaatje....

Bijkomend voordeel is dat ik ondanks de voorbije feestdagen nog steeds 2 á 3 kg Lichter ben dan voorheen  :wink:  :wink:

Als ik dan ook het financiele plaatje er naast leg  :idea:  :idea:  :idea: ( ik heb al een mooie Big B gezien)

( benieuwd wat doc in spé hiervan vindt  :-D  :-D )

Grtz.  Sebo

Offline Penningh

• Always remember; the world is full of nice people! So if you can't find one.....be one.
  • Member
  • *
« Reply #27 on: 14 January 2011, 19:20:52 »

ipv van 1e, 2e, 3e, 4e denk je bij de kwart ( in 4/4) peer, bij een halve ap pel en bij een hele ( of vier kwarten ) si naas ap pel.........    voor de maat.  :?   Zou gemakkelijker moeten zijn   :?

Goh, had ik dat vroeger maar geweten
Ik brak altijd alles over enemenene en tweenmenemene.
Ik zie nog me leraar nijdig tikken met zijn stokje als ik een ne te veel of te weinig had
Sinasappeltjessap had veel leuker geweest voor een twaalfjarige en dan de peer niet te vergeten.

penningh
Tenor: Selmer Mark VI 1967 verzilverd - mondstuk Selmer C**- Rigotti 3m.
Tenor:The Martin Stensil ong. 1935 -verzilverd- mondstuk SM-Rigotti 3m.

Offline ElineZW

• Member
  • *
« Reply #28 on: 14 January 2011, 19:39:36 »
Ja het scheelt wel veel geld he! zo'n 5 euro per dag, dus 35 per week, 150 per maand, 1825 per jaar!
Is ook precies waar ik mijn eerste aanbetaling van de saxofoon van heb gedaan!

En wow jij bent er lichter van geworden? Chill :) Ik moet stiekem wel een beetje mijn best doen om niet zwaarder te worden :P
(dat mountainbiken zal ook wel schelen haha, goeie zet!)

Maargoed, nog 9 dagen en ik zit al aan de twee maanden!

Dat appel peer systeem is wel handig eigenlijk :) Ik zet zelf meestal een metronoom aan op mijn laptop.. Of heel langzaam beginnen dat je nog makkelijk mee kan tellen en dat gaat het bij het sneller spelen meestal ook wel goed :)

Maareh Zoot, wat versta jij nou precies onder 'bezig met stoppen' ? hihi

Zoot

• Guest
« Reply #29 on: 27 January 2011, 17:52:49 »
Dat appel peer systeem is wel handig eigenlijk :) Ik zet zelf meestal een metronoom aan op mijn laptop.. Of heel langzaam beginnen dat je nog makkelijk mee kan tellen en dat gaat het bij het sneller spelen meestal ook wel goed :)  

nee, dat appel, peer, sinaasappel is niks voor mij.......... Metronoom leidt me nog teveel af.....  maar gaat al weer iets beter.......     Vandaag was les 2 en "we" hebben wat andere manieren geprobeerd, zoals bv alleen vanaf de tweede tel tellen zodat een halve in ieder geval klinkt als twee keer langer dan een kwart....   :?  :?  als je het zo opschrijft klinkt het nóg ingewikkelder  :?  :?  maar ik vond het wel lekker gaan........ ook bv rusten tikken met de voet, een knikje met het hoofd of nouja.........        dat soort tips....          Ooooooit :!:     :lol:  :lol:  :lol:

Maareh Zoot, wat versta jij nou precies onder 'bezig met stoppen' ? hihi
ik denk er vreselijk hard over om daadwerkelijk te stoppen met roken :!:  :!:  :!: [/size]