Main Menu

Eindelijk 2X the Martin

Started by K.Raggers, 19 January 2011, 20:31:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

K.Raggers

Eindelijk mijn doel berijkt, na veel saxen te hebben bespeelt en verkocht was mijn doel een the Martin alt
en een the Martin tenor.
Een paar weken terug een alt gekocht per opbod op marktplaats, na tel. inlichtingen 2 minuten voor
sluitingstijd een bod gedaan en een The Martin alt gekocht voor het luttele bedrag van €875 , deze was
opnieuw gepolsterd en gekurkt en speelt als een jongehond in een warmwater badje.
De the Martin tenor stond te koop voor €850 en moest gereviseerd worden, vrijdagavond tel.contact gehad
en de gok genomen voor €750, vandaag is hij bezorgd, even een paar kleppen gesteld en tot mijn verbazing
speelt deze zonder problemen, deze week blijf ik hem nog bespelen en volgende week draai ik alles uit mekaar
om hem 100% te maken.
Goed gevoel zo blij als een kind en de winterdip is voorbij.
laatbloeiende sax fanaat repareert, reviseert
voor de hobby, liefst oude Amerikanen

the martin

Dat is een mooi setje (die ik ook ooit nog eens hoop te hebben)
Nu nog een Magna bariton :?:  8)

Zoot

Quote from: "K.Raggers"Eindelijk mijn doel berijkt, na veel saxen te hebben bespeelt en verkocht >>>>>>>>>>> Goed gevoel zo blij als een kind en de winterdip is voorbij.

:? Jemig, zo te horen één leidensweg  :?  
                               :lol:  :lol:  :lol:

Maaarten

De weg naar Leiden? De weg van een leider? Of toch die weg met een lange ij?

Zoot

Quote from: "Maaarten"Of toch die weg met een lange ij?

oja........    :-D

Maaarten

Ow die had ik nog niet gelezen nee hehe.

zomertje

Oh, hij is dus niet voor de verkoop? ;)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

K.Raggers

Het is nog niet de bedoeling ze te verkopen,eerst nog even flink van genieten.
De weg er naar toe is heel plezierig, veel saxen en Martin's geprobeert,opgeknapt en verkocht.
Beetje ervaring opdoen met allerhande kan geen kwaad.
laatbloeiende sax fanaat repareert, reviseert
voor de hobby, liefst oude Amerikanen