Main Menu

Linkedin Group

Started by Tony, 23 January 2011, 23:13:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

'k Weet niet wie van jullie er op LinkedIn zitten maar ik heb een Saxforum group aangemaakt. Gewoon omdat het kan :)
Voor degene die het leuk vind om die group toe te voegen... Hier is de link: http://www.linkedin.com/groups/Saxforumnl-3757441

Birgitsax

yep - done

nu is het ook "openbaar" dat ik geen Nederland'se ben  :wink:

jupialto

Quote from: "Birgitsax"yep - done

nu is het ook "openbaar" dat ik geen Nederland'se ben  :wink:

Want...?... :shock:
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Zoot

Quote from: "jupialto"
Quote from: "Birgitsax"nu is het ook "openbaar" dat ik geen Nederland'se ben  :wink:
Want...?... :shock:

QuoteDe sociale netwerksite LinkedIn wil naar de beurs. Het bedrijf heeft hiervoor een officiƫle aanvraag ingediend, zo bleek donderdagavond laat uit een melding bij de Amerikaanse beursautoriteit SEC.

Het aantal aandelen en een prijsindicatie zijn nog niet bepaald, aldus LinkedIn. De netwerksite voor zakelijke professionals telt ruim 90 miljoen leden in meer dan tweehonderd landen. In de eerste negen maanden van 2010 boekte LinkedIn een een winst van 1,9 miljoen dollar op een omzet van 161 miljoen dollar.

Eerder schreef persbureau Reuters al over de plannen. LinkedIn zou branchegenoot Facebook voor willen zijn met een beursgang, om meer aandacht te genereren. Het is nog niet bekend of en wanneer Facebook, met 500 miljoen leden, naar de beurs gaat. De potentiƫle waarde van deze concurrent zou maar liefst 50 miljard dollar bedragen.

dus  :shock:  :shock: tja........      voor 90 miljoen mensen te lezen    :-D

Janneke

Ook ik heb de "group" toegevoegd.
[size=85]Beginner op alt Martin Handcraft[/size]

jthole

Quote from: "Janneke"Ook ik heb de "group" toegevoegd.
En ik ook.
A: Martin Indiana + Selmer SA80 II / Vandoren V16
T: Martin Committee III / OL Tone Edge
B: Keilwerth Toneking / OL Tone Edge