Hallo,
Mijn naam is Monika Lidster en niet ik ben besmet met het sax-virus, maar mijn zoon Brian van 10.
Hij is enthousiast geworden toen ze op school kinderen kennis kwamen laten maken met muziekinstumenten en hij is gevallen voor de sax.
Hij was toen bijna een van de enigen die er meteen geluid uit kreeg.
Er waren toen 13 inschrijvingen en je begrijpt het natuurlijk al, hij werd uitgeloot.
Maar het geluk was aan zijn zijde, want al na een aantal maanden hadden er 2 er alweer genoeg van en zo is het gebeurd dat hij in april vorrig jaar kon beginnen met lessen.
Nou en hij kan het hoor, het is zo mooi om die groei te horen ( inmiddels zit hij in les 16 van het eerste boek terwijl de persoon waar hij mee begonnen is nog maar in les 7 zit )
Hij is zeer gemotiveerd alleen laat zijn instrument wel het een en ander liggen, deze is echt op en inmiddels al door veel leden van de vereniging bespeeld en niet iedereen is er even voorzichtig mee geweest.
Dus gaan we op zoek naar een ander instrument wat ik zeer eng vind.
Op marktplaats hebben we er nu 1 gevonden en as donderdag gaan we er voor kijken alleen heb ik niemand die mee kan dus ik hoop dat het goed gaat.
Nou dit is het voor even.
Groetjes,Monika