Main Menu

"Nieuw"

Started by s3rg3, 05 March 2011, 16:39:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

s3rg3

Hoi allemaal, Mijn naam is Serge. Ben nieuw op dit forum, maar speel al een poosje sax. Ben in 1987 begonnen met spelen bij plaatselijke fanfare en ben toen enorm enthousiast bespeler geworden. Destijds ben ik begonnen met een Jupiter Alt Saxofoon, een uitstekend instrument om op te leren. Als gezegd begonnen met dit instrument bij plaatselijke fanfare, heb jaartje of vier op de muziekschool aan mijn technieken ed. gewerkt, tegelijkertijd in diverse gelegenheids bandjes en combo's geacteerd en daarna, tijdens mijn studie ben ik ingestapt in een harmonie orkest. In- en vlak na die periode heb ik ook Tenor saxofoon bespeeld. Inmiddels ben ik verhuisd richting nabij Amsterdam. In die eerste 8 jaar, heb ik mijn saxofoon niet meer aangeraakt omdat het wonen op een keurig nette flat de mogelijkheid tot oefenen ontneemt. In mijn huidige woning kan ik gelukkig gewoon weer lekker oefenen, dus heb een paar jaar geleden de draad weer op gepakt. Wel een nieuwe saxofoon gekocht (Reference 54 - absolute topper). Opnieuw heb ik mij aangesloten bij een, zoals ze dat noemen, symfonisch blaasorkest - daar ligt toch mijn hart. Inmiddels speel ik ook Sopraan Saxofoon (ook zo mooi). Welnu, heb mij aangesloten bij dit forum omdat, zelfs na zoveel jaar, ik nog steeds zoekende ben naar zaken als welke rieten moet ik gebruiken, nieuw halsje ja of nee, wat is er op de markt te halen etc. etc. Ofwel, gewoon een beetje bij blijven en ideeën uitwisselen. Dus, als je iets van me wil weten, call me, andersom zal ik het ook zeker niet laten. Met vriendelijke groet, Serge!

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

JR

Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

Quote from: "s3rg3"zoals ze dat noemen, symfonisch blaasorkest -

naam,  :shock: adres, :?  linkje, :|  agenda......  8)

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Sebo

:D Weest welkom :D

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

jupialto

Hey Serge,...welkom en.......geniet!
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

zomertje

Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*