Main Menu

voorstellen

Started by heijerman, 28 March 2011, 21:46:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

heijerman

Hallo,

ook ik zal me even voorstellen. Ik ga deze week een sopraansax kopen (heb al een eerste les gepland!) en heb geloof ik al alle adviezen en meningen op dit forum over waar je allemaal op moet letten bij een aankoop gelezen, dus het duizelt me nu even, maar ik kom er uiteindelijk wel uit. Heb ooit 7 jaar hobo gespeeld stap dus nu over op de sax. Ben heel benieuwd hoe dat zal bevallen.
Groetjes Mieke
[size=85]Buffet Crampon SI[/size]

Zoot

Quote from: "heijerman"Ik ga deze week een sopraansax kopen >><< en heb geloof ik al alle adviezen en meningen op dit forum over waar je allemaal op moet letten bij een aankoop gelezen,

en wat voor :?    1tje gaat het worden dan    :|

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Sebo

Quote from: "heijerman"Heb ooit 7 jaar hobo gespeeld stap dus nu over op de sax. Ben heel benieuwd hoe dat zal bevallen.
Groetjes Mieke

Beste besluit van het jaar :lol:  :lol:  :lol:

ennehhh....

:D Weest welkom :D

Grtz. Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

JR

Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

heijerman

Hoi, het is de Buffet Crampon SI geworden, van Theo overgenomen en vandaag opgehaald. Net een paar toonladdertjes gespeeld en ik ben nu al helemaal tevreden met de klank, al stuurden m'n kids me wel direct naar boven, vonden het teveel lawaai, al juichten ze wel even dat ik er geluid uit kreeg... Ik ga er op advies van deze en gene wel een makkelijker mondstuk op plaatsen. Moet ook weer aan m'n embouchure werken om langer te kunnen spelen, maar dat komt vanzelf. Over ruim een week m'n eerste les, ik heb er zin in. Groetjes, en Theo, nog een keer bedankt he, dat ik een van je dames mocht overnemen!
[size=85]Buffet Crampon SI[/size]

Sebo

Proficiat =D>  =D>  =D>

En heel veel plezier met je nieuwe liefde....

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

drietenor

Welkom.

Mijn kinderen vonden een sax in de woonkamer ook teveel geluid, maar ze zijn er nu aan gewend.
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810