Ongeloofelijk.....
Zoals jullie weten ben ik pas begonnen met sax spelen. Ik heb net mijn eerste les achter de rug, maar.... wat heb ik er toch een zin in. Ik kan die ding gewoon niet meer neer zetten, dit is ook gelijk een probleem die ik heb, ik woon in een gewoon rijtjes huis en als ik 2 uur 's-ochtend wil spelen probeer ik heel zacht te spelen (vanwege de buren natuurlijk) dit ik dan toch een heel stuk moeilijker, er komt dan vaak gewoon lucht uit..
Een tussen door vraag, mischien een beginners probleem, ik heb toch wat probleem met mijn onderlip van het op mijn onderlip bijten. Mischien bijt ik gewoon te hard, ik heb wel het gevoel dat ik steeds minder hard hoef te blazen om een fatsoenlijk noot eruit te krijgen. Is dit normaal..

Ben toch wel blij dat ik les heb genomen in plaats van zelf te knooien. Je wordt gelijk op de kleine dingen gewezen die fout gaan.
Ik ben er trouwens achter wat voor Sax het is....
De naam erop is "Lincoln". Nooit van gehoord en op de internet kan ik ook niets over terug vinden maar mijn leraar zegt dat het voldoende is om mee te beginnen. Het moest wel naar een reparateur voor een lekende klep dus ik zit een paar dagen zonder.
Toch leuk om bij de familie van Sax spelers te horen
Groetjes
John