opendag Damstampers Amsterdam

Started by janine6376, 12 April 2011, 20:18:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

janine6376

tweede paasdag is er een open dag van de Damstampers, er wordt door het dweilorkest oa een repetitie afgedraaid, dus iedereen die mij eens goed wil zien afgaan, kan komen kijken, en voor degenen die op de meeting waren, ja ik ga idd proberen om samen met mijn sax maatje de sax solo's te spelen.

voor diegene die er helaas niet bij kunnen zijn, de filmpjes komen de dag erna op you tube

JR

Quote from: "janine6376"tweede paasdag is er een open dag van de Damstampers, er wordt door het dweilorkest oa een repetitie afgedraaid, dus iedereen die mij eens goed wil zien afgaan, kan komen kijken, en voor degenen die op de meeting waren, ja ik ga idd proberen om samen met mijn sax maatje de sax solo's te spelen.

voor diegene die er helaas niet bij kunnen zijn, de filmpjes komen de dag erna op you tube

:?: Waar  :?: Hoe laat :?:
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

janine6376

Quote from: "JR":?: Waar  :?: Hoe laat :?:

kramatweg 31 Amsterdam

vanaf 17 uur