Author Topic: Het gebruikelijke...  (Read 1602 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Aottens

• Member
  • *
Het gebruikelijke...
« on: 02 May 2011, 14:37:49 »
Hallo allen,

Ik ben Aernout Ottens, 20 jaar, student CMD (communication and multimedia design) te Leeuwarden. Ik speel sinds mijn 8e sax. Dat is is dus meer dan de helft van mijn leven. Ik heb 2 jaar niet gespeeld, totdat ik een week of 2 mijn sax weer uit de koffer pakte. Gelijk weer verliefd natuurlijk. Rieten besteld en aan de slag gegaan. Ik heb nu wel ongeveer de leeftijd bereikt om te zeggen dat ik met de muziek echt verder wil.

Aankomende zomer wil ik overgaan van alt naar tenor. Ik heb al het een en ander op het oog. Maar als jullie me zouden kunnen helpen met een advies dan zou dat altijd handig zijn. Ik vind de Conn 10M een schitterend instrument, en de Buesscher Aristocrat is ook een sax die me erg aanspreekt. Mochten er meer saxen zijn in dit segment, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt, en ik hoop hier een leuke tijd door te kunnen brengen op het forum.

Zoot

• Guest
Re: Het gebruikelijke...
« Reply #1 on: 02 May 2011, 14:50:08 »
Quote from: "Aottens"
Ik speel sinds mijn 8e sax. Dat is is dus meer dan de helft van mijn leven.

en de andere helft.........  xylofoon, blokfluit ???                       =D>  =D>  =D>
(((  :idea: muziek erbij of na de zomer  :| conservatorium???? )))

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Offline niesten

• Donateur
  • **
    • http://www.ronits.nl
« Reply #2 on: 02 May 2011, 14:50:31 »
Welkom op het forum met je herontdenkte liefde  =D>  =D>

Maar om je advies te geven m.b.t. een aankoop (of huur) van een tenorsax hebben de deskundigen hier waarschijnlijk nog wel wat extra info nodig :wink: Wat voor muziek speel je / wil je spelen? Welke alt heb je? Wat heb je daar zoal mee gedaan? etc. etc. (We zijn helemaal niet nieuwschierig, hoor  :lol: ).

Groeten,
Roger

Offline Amanda

• Member
  • *