Author Topic: Verzekering?  (Read 3814 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Amanda

• Member
  • *
Re: Verzekering?
« Reply #15 on: 02 June 2011, 21:45:40 »
Ik ben verzekerd tot 2500,-, met een maximum bij een aantal producten, zoals foto-apparatuur.
Maar instrumenten vallen daar niet onder.
Ik kreeg toevallig gister de nieuwe polis van mijn instrumentenverzekering. De maatschappij is overgenomen en de voorwaarden dus gewijzigd.
Ik heb wereldwijde dekking, dus via de reisverzekering is niet eens meer nodig.

Ik ben verzekerd via Futurum Groep, voor 2 instrumenten (zie onderschrift), voor semi-professioneel gebruik, kosten: 137.75, incl assurantiebelasting.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

• Guest
« Reply #16 on: 02 June 2011, 22:48:46 »
Quote from: "JR"
Hm, mijn (doorlopende)  reisverzekering gaat tot €1.500,- ongeveer de waarde van mijn sax.

:?  :? maar de rest,......  koffer, mondstuk, zwembroek, camera, telefoon en weetikveelwatjenogmeerindiegejattekoffer had............    krijg je dan niet vergoedt...   :?  :?

javaou

• Guest
« Reply #17 on: 03 June 2011, 11:19:14 »
Quote from: "Zoot"
Quote from: "JR"
Hm, mijn (doorlopende)  reisverzekering gaat tot €1.500,- ongeveer de waarde van mijn sax.

:?  :? maar de rest,......  koffer, mondstuk, zwembroek, camera, telefoon en weetikveelwatjenogmeerindiegejattekoffer had............    krijg je dan niet vergoedt...   :?  :?

Tube oog-gel bijvoorbeeld..... :D

Offline Pieter

• Member
  • *
« Reply #18 on: 03 June 2011, 15:56:05 »
Mijn verzekering (Hoge Huys) of zoiets, indertijd afgesloten via unisono. Ruim 11.000 euro voor ong.75 euro per jaar. Overal voor verzekerd, behalve wanneer de schatjes uit een auto gejat worden.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Zoot

• Guest
« Reply #19 on: 03 June 2011, 19:40:56 »
Quote from: "Pieter"
Mijn verzekering (Hoge Huys) of zoiets, indertijd afgesloten via unisono. >>>>> <<<<< Overal voor verzekerd, behalve wanneer de schatjes uit een auto gejat worden.

eh....  :|   waren er toen nog geen auto's.......  :|

Offline Pieter

• Member
  • *
« Reply #20 on: 03 June 2011, 20:24:38 »
Anders dan aan mijn leeftijd zou je het bijna denken, ja.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

javaou

• Guest
« Reply #21 on: 03 June 2011, 23:51:04 »
Quote from: "Amanda"
Ik ben verzekerd tot 2500,-, met een maximum bij een aantal producten, zoals foto-apparatuur.
Maar instrumenten vallen daar niet onder.
Ik kreeg toevallig gister de nieuwe polis van mijn instrumentenverzekering. De maatschappij is overgenomen en de voorwaarden dus gewijzigd.
Ik heb wereldwijde dekking, dus via de reisverzekering is niet eens meer nodig.

Ik ben verzekerd via Futurum Groep, voor 2 instrumenten (zie onderschrift), voor semi-professioneel gebruik, kosten: 137.75, incl assurantiebelasting.

Ik heb het ff nagekeken, ik ben dus ook bij de Futurum-groep....nou ja zeg....alleen heet ie daar de muziekinstrumentenverzekering....van Futurum uit Hilversum!
Ik heb alleen geen prof verzekering maar alleen voor huis-tuin-en-keuken en af en toe mee met het baasje in de auto!
Jan