Hallo iedereen,
ik ben nieuw op dit forum dus ik stel me meteen ook even voor!
Ik ben Suzan, ik ben 16 jaar en ik ga beginnen met alt Saxofoon spelen!
Ik speel ook al Trompet zo'n 4 jaar maar de saxofoon bleef aan me trekken dus nu zwicht ik. (Zou dat voordelen hebben dat ik al trompet speel?)
Nu is mijn vraag, ik moet een saxofoon hebben! Ik heb op marktplaats gezocht en wat research gedaan op internet maar het blijft moeilijk.
Ik ben verschillende merken tegen gekomen, van Selmer tot Yamaha en de prijzen varieren van 290 tot 4200!
Ik heb me laten vertellen dat Yamaha een goed beginners merk is. Maar ik heb een advertentie gezien voor een Conn N 69238. (
http://link.marktplaats.nl/448545974)
Deze meneer vraagt 350,- voor de saxofoon. ik ben vandaag naar deze meneer toe geweest en heb de sax met eigen ogen gezien. hij ziet er prima uit, met de nodige gebruikersporen maar het geluid klonk (in mijn oren) prima. ik heb er zelf ook even op (geprobeerd) te spelen en ik kreeg er zowaar geluid uit
ik heb gezegd dat ik er nog op terug zou komen maar ik zou heel graag wat advies van jullie krijgen.
Heb ik hier een goede saxofoon aan? Qua prijs en Qualiteit?
zo nee, nog aanraders wat ik WEL zou moeten kopen?
Heel erg bedankt!!
Suzan
*ik heb wel op de standaard dingen gelet zoals dat de kleppen goed sluiten, dat zag er prima uit, de sax had net een beurt gehad.