Author Topic: 25 Juni a.s Candy Dulfer  (Read 1561 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

• Guest
25 Juni a.s Candy Dulfer
« on: 21 June 2011, 10:30:40 »
Candy Dulfer treedt zaterdag op in de Brabantse open lucht
Auteur: Niek de Vries

EINDHOVEN - Saxofoniste Candy Dulfer reist de hele wereld over, maar komende zaterdag staat ze gewoon op het podium van natuurtheater De Kersouwe in Heeswijk-Dinther. In een gesprek met presentator Martin Volder keek ze maandag alvast vooruit naar het concert

Het is voor het eerst dat Dulfer het theater in Heeswijk-Dinther aandoet, maar ze heeft er al goede dingen over gehoord. "Het ziet er supermooi uit, dus ik verheug me er erg op! Het is heerlijk om in de frisse lucht te spelen en voor de saxofoon is het goed want dat instrument heeft veel lucht nodig. ( :lol:  :lol:  :lol: ) Het heeft ook altijd wel iets speciaals."

Dulfer reist de hele wereld over
In de uitzending vertelde de saxofoniste dat alle optredens een beetje door elkaar heen lopen. "Dat vind ik hartstikke leuk. Wij boeken niet actief en wachten af tot mensen bellen. De ene week sta ik in Duitsland, dan weer in Amerika en ik ga dit jaar ook nog naar Braziliƫ. Ik sta in volle zalen voor duizenden mensen, maar de laatste twee optredens waren bijvoorbeeld in een heel klein zaaltje in het Amerikaanse Minneapolis. Het is elke dag wat anders, dat is heel gek, maar ook heel leuk."

Bezoekers van het concert zaterdag lopen een reƫle kans om Candy Dulfer na afloop tegen het lijf te lopen. "Ik drink niet, dus een wijntje of biertje met me drinken zit er niet in, maar ik ben altijd van goede wil om na afloop met mensen te praten. Dat kan niet altijd, maar ik vind het leuk om mensen te ontmoeten en om te horen wat ze ervan vonden. Artiesten die snel wegrennen snap ik niet zo goed, ik vind het juist hartstikke leuk om mensen te spreken