Hallo Allemaal,
Aangezien ik nu ook op de site zit, zal ik mij even voorstellen!
Ik ben Rozemarie, 16 (Over twee nachtjes 17) jaar oud.
Ik speel sinds min 10e (klassiek) saxofoon en heb nu A B en C diploma gehaald, in het seizoen 2011/2012 of het jaar erop wil ik mijn D diploma gaan behalen.
Bij Soli Deo Gloria Ommen speel ik in het A orkest (1e Divisie, Altsax) en in het Jeugd (B, Sopsax) orkest. Ik help de kinderen van het C-orkest en ga daar binnenkort ook meespelen op de sopsax ter ondersteuning van de jonkies. Buiten dit om speel ik ook nog in de band van de gemeente, hiervoor ben ik bezig met oefenen om een jazzy sound uit mijn saxofoon te krijgen.
Volgend jaar wil ik mijn eigen altsaxofoon gaan kopen (Selmer). Ik heb nu een nogal oude maar wel goede Yanagisawa & een Selmer als sopsax. Ze bevallen me beide goed, maar ik wil uiteindelijk toch een eigen, te beginnen bij een Alt.
Behalve saxofoon bespeel ik ook nog de Irish Whistle, momenteel heb ik twee fluiten, maar ik spaar voor een hele fluitenset. Ook met andere fluiten

(Panfluit, Shakuhachi etc.) Ik speel akkoorden op de piano, met een tikkeltje melodie. Dit is erg amateuristisch, maar ik vind het wel heel leuk om te doen, omdat ik mezelf zo begeleid met zingen wat ook een grote hobby van mij is.
Nou dat was wel zo ongeveer mijn muzikale biografie,
Groetjes,
Rozemarie