Main Menu

"Herintreder"

Started by Junean, 01 August 2011, 01:07:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Junean

Hallo saxofonisten!

Toen ik een jaar of 10 oud was, ben ik begonnen met saxofoon spelen. Omdat mijn handen toen te klein voor een alt, ben ik op een sopraan saxofoon begonnen. Na een paar jaar mocht een meespelen in de fanfare. Helaas moest ik vanwege omstandigheden wisselen van fanfare en ook van sopraan naar alt. Dat viel in het begin tegen, vooral qua embouchure en luchtvolume!! Na een jaar of 8 was voor mij de lol eraf en ben ik gestopt met spelen. Nu na een jaar of 3 a 4 niet gespeeld te hebben, begon heb weer te kriebelen. Nu heb ik pas een prachtige Conn 6M Artist gekocht uit 1965 en probeer ik weer iedere dag te oefenen. Vroeger speelde ik bijna alleen klassiek, nu wil ik me meer op de jazz, funk, popmuziek etc richten. Benieuwd waar me dit gaat brengen!!
Conn 6M Artist 1965

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

yanamayo

Welkom op dit leuke forum en veel speelplezier met je nieuwe aanwinst!
[size=85]- Yanagisawa 901 alt -  Selmer Soloïst C* - Selmer (1 schr.) lig. - Rigotti 2,5
- Le Monde Universal goudlak sopraan - Yana 5 - FL Ultimate lig. - Hemke 2,5
- Howarth S50C hobo

Zoot

Quote from: "Junean"Nu na een jaar of 3 a 4 niet gespeeld te hebben, begon het weer te kriebelen.

tja, het is een :shock:  verslaving, het e n i g e   wat je daartegen kan  :|  doen.....

is tOETEREN !!!!!

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)[/quote]

javaou

Hallo "herintreder", welkom in de saxfamilie en veel lees- en speelplezier toegewenst!  :D/
Groetjes, Jan

Sebo

:D Weest welkom :D

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal