Na afloop van de beurs, is er portemonnee gevonden met daarin een huissleutel.Bent u de eigenaar, dan kunt u contact opnemen met de beheerder van het gebouw , dhr. Otto Bender
zat er veel geld in :?: ,.... mooi huis :?: ,...
kon wel es van mij zijn... heb je een adres :?: :roll: :roll: :roll:
Ondanks een (naar mijn mening) lage opkomst, kunnen we terugkijken op een geslaagde beursdag. Na afloop heb ik met de diverse standhouders vergaderd, en kwamen we tot een gezamelijke conclusie, er komt een vervolg.
We hebben de evaluatie formulieren goed bestudeerd, en komen volgend jaar met dit evenement terug op een locatie in de buurt van Utrecht, en de beursdag wordt een Zondag.
Ook zal het beurs-aanbod worden uitgebreid met, koffers, rieten, standaards, mondstukken, schoonmaakmiddelen en andere aanverwante artikelen.
en dan heb ik niet eens één ingevuld,.. :oops: ...
sorry......... :oops:
Tevens worden er dan kleine workshops gegeven, waarvoor we de beurs dan b.v. een half uur stilleggen.
=D> =D> of meerdere zalen,.... meerdere workshops a'la Saxforumdag maar dan iets anders... :idea: :idea: misschien in combinatie mét dé Saxforumdag.... :roll: 2416 potenciele bezoekers.... :? allemaal saxofoon liefhebbers
Heeft u nog meerdere ideeen. dan kunt u mij dat ten alle tijden laten weten.
Namens Pieter van Kessel www.saxcraft.nl en alle andere standhouders, danken wij u voor u komst, en zien u volgend jaar weer graag terug.
Met vriendelijke groeten Pieter van Kessel
Een erg leuke dag uit, leuke mensen ontmoet er is veel getoeterd, er was veel te zien en te horen ..... de hele dag koffie, thee, limonade ... een gezellig "onder ons" sfeertje... Voor een eerste probeersel
CHAPOOO en bedankt Pieter maar ook je wederhelft en de rest van de familie en Karel en Jan en Henk en Kees en ... en .... en ... en.. en... Ook nog iets negatiefs te melden... ja ik wil een Bariton, ja ik wil een rechte Alt, ja ik wil een LeFreque, ja ik wil zo'n simpele rietbinder, ja ik wil een Gloger Sopraan, ja ik wil een LC sax, ja ik wil een ouwe Amerikaan ....