Gisteren

m'n eerste openbare optreden met het orkest........ nee nee niet in de OosterPoort, Bimhuis, Gelredome maar De Intocht van Sinterklaas in Bellingwolde....... op een :roll: Boerenkar met pakken stro als zitplaats voor het orkest....... De grote verrassing was voor mij,......... Bellingwolde heeft een háven, en Sint kwam ( zoals het ook eigenlijk hoort, .... ) per boot aan.....
Onderweg er naar toe speelden we delen van een rapsodie van Sinterklaas Liedjes en tussendoor deed ik de :| Stoomboot na....
TOEoeOET..... Voor "jullie" doorgewinterde muzikanten stelt het niet zoveel voor,.... sinterklaas liedjes speel je uit het hoofd, achterste voren...... maar voor mij....
Ik had een geweldige middag, ik had het idee dat ik "redelijk mee kon komen" en biedt meteen mijn excuses aan aan al diegenen die ( óók ) hoorden dat ik zo nu en dan een c blies waar het een cis moest zijn, en waar ik iets te laat was met inzetten of ..... maar ook bedankt, voor het mee zingen, voor de pepernoten, de gezelligheid en misschien komt het door de scheut in de chocolademelk als dank voor ons optreden,......... :lol: ik heb er een warm gevoel aan overgehouden.... :lol: