Author Topic: saxpartner tenor  (Read 17924 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline nollen

• Member
  • *
saxpartner tenor
« on: 18 October 2011, 20:50:25 »
beste allen,

wegens verhuizing heb ik mijn saxpartner voor tenorsax! niet meer nodig. Hij is gloedniew (het prijskaartje a 350 euro hangt er nog aan!).
Gekocht in saxwinkel te rotterdam. Geheel compleet dus. Prijs in overleg

info vanaf internet:
Uniekconcept voor het dempen van de saxofoon. Instelbaar volume, hoofdtelefoon en audio aansluiting

Dit unieke systeem is resultaat van jarenlange ontwikkeling. Iedereen kent natuurlijk de populaire dempers voor koperblaasinstrumenten “Silent Brass”  en lang is er gezocht naar een dergelijke oplossing voor saxofoons. Deze Saxpartner is deze oplossing.
Het instrument wordt geplaatst in de sterke kunststof behuizing en bespeeld via ruime gaten, met wat oefening heb je niet eens in de gaten dat het instrument in de demper zit. Het akoestisch geluid van de saxofoon wordt op elektronische wijze regelbaar gedempt. Als bespeler draag je een hoofdtelefoon zodat je jezelf goed kan horen voor het studeren. Als extra heeft de demper een aansluiting voor een CD speler of MP3 speler zodat je met begeleidingstracks kunt meespelen. Verder heeft de demper een uitgang zodat het ook als microfoon systeem kan dienen, gewoon inpluggen in een recorder en spelen. Wordt geleverd in een doos inclusief draagtas en in-ear koptelefoon.

Offline Toine

• Member
  • *
Re: saxpartner tenor
« Reply #1 on: 16 April 2012, 14:53:51 »
Hoi,

Is de Saxpartner al verkocht ?

mvg,
Toine

Zoot

• Guest
« Reply #2 on: 16 April 2012, 15:46:28 »
maar een e-mail  :? misschien,.... Nollen is hier al een half jaar niet gezien :|

:idea: als je op de Nick ( Nollen ) klikt, kun je een mail sturen,....

Offline Toine

• Member
  • *
« Reply #3 on: 16 April 2012, 16:15:33 »
Ok, bedankt, ik ga hem een mailtje sturen.