Nog een enthousiasteling...

Started by cybersax, 19 October 2011, 19:38:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cybersax

Hi,

Ik speel sinds eind maart altsax en heb eind mei m´n eigen sax gekocht, een BC 400 serie, Intermediate. Helemaal geweldig vind ik het. Ik probeer wel elke dag te spelen want ik vind het gewoon erg leuk om te doen, ben zelfs zo gek om in m´n vakantie een Frans lesboek te kopen...

Zoot

Quote from: "cybersax"ben zelfs zo gek om in m´n vakantie een Frans lesboek te kopen...

jemig,............      :o   wat ben jij erruggggggg ***   :o
*** positief bedoeld hoor

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Sebo

:D Weest welkom enthousiasteling :D

Ik doe 't je niet na =D>

( spreek nauwelijks frans) :-D

Grtz. Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

cybersax

Quote from: "Zoot"
Quote from: "cybersax"ben zelfs zo gek om in m´n vakantie een Frans lesboek te kopen...

jemig,............      :o   wat ben jij erruggggggg ***   :o
*** positief bedoeld hoor

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Haha, dat snap ik ook nog wel maar het is wel een onwijs leuk boek (1e tot 3e graads stukken) en tja het is goedkoper om een muziekboek te kopen, het zou erger zijn als ik elke keer een sax koop.... :lol:

cybersax

Quote from: "Sebo":D Weest welkom enthousiasteling :D

Ik doe 't je niet na =D>

( spreek nauwelijks frans) :-D

drietenor

Welkom, trouwens de BC 400 kan je ook in het nederlands bespelen 8)
Mooi geluid zit er in.
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Ricco

Alt: Jupiter 900 Killerhorn
Bariton: Selmer SA80 met lage A

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

javaou

Welkom in de leukste sax-familie van benelux!
Jan

Luna

yanamayo

Welkom op dit leuke en leerzame forum en veel speelplezier op je nieuwe sax!!!
[size=85]- Yanagisawa 901 alt -  Selmer Soloïst C* - Selmer (1 schr.) lig. - Rigotti 2,5
- Le Monde Universal goudlak sopraan - Yana 5 - FL Ultimate lig. - Hemke 2,5
- Howarth S50C hobo

Penningh

Het kan nog gekker.
En baritonspeler waarmee ik in een combo zat nam in zijn vakanties een sopranino mee.
Dit omdat de bari wel erg groot was en hij in zijn vakantie niet zonder sax kon.
Dus een Frans lesboek kopen is dan niet zo vreemd, zeker niet als er leuke dingen in staan.
Alleen zeggen fransen geen bes maar bmol enzo.
Penningh
Tenor: Selmer Mark VI 1967 verzilverd - mondstuk Selmer C**- Rigotti 3m.
Tenor:The Martin Stensil ong. 1935 -verzilverd- mondstuk SM-Rigotti 3m.

javaou

In de afdeling "het-kan-nog-gekker" een kennis van mij speelt bari en hij heeft z'n boventanden bij de tandarts wat af laten vlakken/slijpen voor beter grip..... :roll:
Jan

cybersax

Haha :lol:  en ik dacht al dat ik niet goed bij m'n hoofd was om er aan te denken om m'n sax op wintersport mee te nemen, het kan dus nog altijd gekker.

Maareh, dat franse lesboek heeft toch een hoop losgemaakt zie ik maar als er 3 woorden Frans in staan is het veel. Het zijn nl. oefenstukken voor 1e t/m 3e graads met CD.
Volgens mij kun je het hier ook kopen, het heet Saxotonic. Maar ik vind het gewoon leuk om iets in het buitenland te kopen, zo probeer ik ook elke vakantie een varkentje te kopen...

M

Sebo

Quote from: "cybersax"zo probeer ik ook elke vakantie een varkentje te kopen...

Ehhhhh.. varkentje?  :shock:

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal