0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Dat zijn allemaal goede tips, maar ik was echt op zoek naar tips om het verkleuren te VOORKOMEN, maar die zijn er dus niet echt (behalve dus niet in zonlicht bewaren en geregeld schoonmaken).
Misschien is dit een wat raar idee, maar kan je een mondstuk niet overspuiten? Gewoon voorkomen dat de verf aan de binnenkant kan komen, dan zou het misschien kunnen werken toch? Niet dat ik het van plan ben, maar ik bedacht het net.
Nou ik heb es een badkamer gezien waarvan de tegels geverfd waren (met de juiste verf etc.) nou nou de schilfers en de bladders vlogen als in de herfst om je oren...
Misschien is dit een wat raar idee, maar kan je een mondstuk niet overspuiten? Gewoon voorkomen dat de verf aan de binnenkant kan komen, dan zou het misschien kunnen werken toch?
Zelf stoor ik me er absoluut niet aan...
Quote from: "Thijs Leuven"Ik laat mijn riet lekker op het mondstuk zitten. Dan krullen ze soms inderdaad een beetje, maar daar merk ik tijdens het spelen niks van... De sax zelf maak ik ook bijna nooit schoon,
Ik laat mijn riet lekker op het mondstuk zitten. Dan krullen ze soms inderdaad een beetje, maar daar merk ik tijdens het spelen niks van... De sax zelf maak ik ook bijna nooit schoon,
ps,........ begint je sax :? nog geen plekjes te vertonen :?
Maar misschien zeur ik wat te veel, zal nu mijn mond hier verder over houden
sinds ik mijn mondstuk regelmatig eens insmeer met olijfolie wordt tie in ieder geval niet lelijker..........
Quote from: "Thijs Leuven" Zelf stoor ik me er absoluut niet aan...tja,........ :? :? ... QuoteQuote from: "Thijs Leuven"Ik laat mijn riet lekker op het mondstuk zitten. Dan krullen ze soms inderdaad een beetje, maar daar merk ik tijdens het spelen niks van... De sax zelf maak ik ook bijna nooit schoon, z o i e t s :-D
De sax zelf maak ik ook bijna nooit schoon,