Main Menu

Even voorstellen: Cynthia

Started by CynthiaM, 29 December 2011, 09:53:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CynthiaM

Dag allemaal
Ik ben Cynthia, en speel alweer een kleine 15 jaar saxofoon. Heb mij als oudere jongere met zero kennis van muziek lezen en toeteren aangemeld bij de muziekschool, en was al snel in het bezit van een Yamaha YAS25. Na een jaar of 4 ben ik mee gaan spelen in een ensemble, dat is uitgegroeid tot een amateurband "the Blue Sox" (website: //http://www.saschaverkade.nl/bluesocks/index.html).
We repeteren wekelijks, en verzorgen 3 tot 5 keer per jaar een optreden (varierend van een half uur tot avondvullend).
Ik heb deze week een andere toeter gekocht (weer een Yamaha, nu een YAS62), en ben van plan ook wat te gaan experimenteren met mondstukken en rieten. Al zoekende op internet ben ik op dit forum terechtgekomen.
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

Sebo

Quote from: "CynthiaM"Ik heb deze week een andere toeter gekocht (weer een Yamaha, nu een YAS62)

Prachtig toetertje  =D>  =D>  =D>

enneh.........

:D Weest welkom :D

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

JR

Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Ricco

Ook welkom en succes met je nieuwe toeter
Alt: Jupiter 900 Killerhorn
Bariton: Selmer SA80 met lage A

Zoot

driemaal te laat,...........
Quote from: "CynthiaM"Heb mij als oudere jongere met zero kennis van muziek lezen en toeteren aangemeld bij de muziekschool,

Maar dat zijn er een heleboel, o.a ikzelf,......... niks meer aan te doen & beter laat dan nooit..

Quote from: "CynthiaM"ben ik op dit forum terechtgekomen.

Das óók jammer, ook (?) voor beginners is hier een hoop info te vinden....... Maar W E L K O M

QuoteEn drink na afloop natuurlijk ook wat mee. Want zoals Peter Mud steeds zegt "met drank meer klank".

Voortaan vóór  :-D

ToET ToEt,  :lol: groet van ZOoT