Een wat late reactie, maar er even tussenuit geweest en zieken gehad, dus even te weinig tijd voor het forum gehad. :wink:
Jeetje, wat een hoop optredens Invisible en Amanda! Kan me zo voorstellen dat je er zo onderhand een dagtaak (nou ja, avond en weekendtaak) bij hebt met repetities en optredens. Maar wel ontzettend leuk al die verschillende dingen.
Invisible: mooi stukje in de krant, kan me voorstellen dat de gitaar het spannends was, is nog zo nieuw. Bedoel je trouwens met 'meer van hetzelfde' gewoon nog meer optredens of gewoon overal hetzelfde spelen zodat je niet zoveel verschillende stukken hoeft in te studeren? :wink:
Amanda: leuk die tenor er nu bij, lijkt me alleen lastig omschakelen (diep in m'n hart zou ik er ooooooit ook nog wel een tenor bij willen hebben).
Als ik geweten had dat je in de buurt (Heerjansdam) optreden moest, was ik even komen kijken!!!
Em: zit je in een speciaal kerstcombo en heb je weinig optredens! Jammer hè! Zou zelf ook wel wat meer optredens rond deze tijd willen hebben!
Ikzelf had de 9e een 'pre' kerst optreden (op alt en sopraan) buiten met onze stageband met een rapper en een zanger erbij. Viel echter een beetje in het water door een fikse hagelbui, waardoor de mensen de mensen afdropen en de organisator er eerder een eind aan breide.
En op kerstavond nog een kerstdienst met onze vereniging (ook voor onze vereniging) waarbij de kerk gelukkig helemaal vol zat. Alle gelederen van de vereniging mochten hierbij hun kerstmuziek vertolken. Ook hier weer op alt en sopraan (gelukkig eerst op de alt en daarna op sopraan, gaat makkelijker).
Hopelijk volgend jaar wat meer optredens rond deze tijd!!! Ga er in ieder geval m'n best voor doen om dit voor elkaar te krijgen!!!