Main Menu

Goedemorgen

Started by EdO70, 14 January 2012, 08:53:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EdO70

Je in een nieuw gezelschap even voorstellen is wel zo netjes, dus...

Esther den Ouden, 41 jaar, sinds december vorig jaar begonnen met saxofoon les (alt). Vroeguh toen ik nog onder de 1 meter 50 groot was heb ik blokfluit en aansluitend klarinet gespeeld. De zin in het spelen is als ik me goed herinner nog overgegaan voordat ik naar het middelbaar ging. Nu heel wat jaren later toegegeven aan de sluimerende drang om zelf muziek te maken. Tot nu toe heb ik er geen spijt van, ik moet alleen nog vriendjes zien te worden met de lage C.  :lol:

CynthiaM

Hoi Esther, welkom hier. Zelf speel ik al wat langer, en ben ook pas lid, maar heb toch al nuttige informatie gevonden. En ik word regelmatig op ideetjes gebracht.
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

JR

Welkom!

Die lage C moet vriendjes worden met jou ;)
(en de B en de Bes)
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

Quote from: "EdO70"ik moet alleen nog vriendjes zien te worden met de lage C.

ach,...  8)  er zijn z o v e e l muziekstukken zonder  8)

w e l  k o m   en ToET, 8)  tOEt groet van ZOoT

Em

Hier eentje die in maart een jaar aan het spelen is en de lage C gaat nog maar de Cis met al die extra vingers wil nog niet echt, om maar niet te spreken van de B en Bes.
Maarre, welkom hier hoor!!!

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Sebo

:D Weest welkom :D

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

javaou

WElkom in de leukste sax-familie van NL én België!
Jan