Main Menu

nog een nieuweling

Started by Steffen, 17 January 2012, 21:08:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Steffen

Hallo, ik ben Stefaan, Belg, 53 jaar, gehuwd en vader van 3 (nu volwassen) kinderen.
In september verleden jaar heb ik beslist om notenleer te volgen en een instrument te leren bespelen. Mijn keuze is gevallen op de baritonsax (vanwege zijn prachtig geluid).
Omdat het zeer moeilijk is om in België een baritonsax te huren heb ik me er zelf een moeten aanschaffen. Ik heb gekozen voor een LC-saxoffon B-601 (mooi instrument, volgens enkele baritonsax-spelers een goede toon en nog betaalbaar).
Vier maanden later heb ik nog geen seconde spijt gehad van mijn beslissing want nu kan ik, na de dagtaak, op een leuke manier mijn zinnen verzetten: leve de baritonsaxofoon.

drietenor

welkom Stefaan

en mag ik je feliciteren met je goede keus in forums en saxofoons 8)  8)  8)
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Zoot

Quote from: "Steffen"Vier maanden later heb ik nog geen seconde spijt gehad van mijn beslissing want nu kan ik, na de dagtaak, op een leuke manier mijn zinnen verzetten: leve de baritonsaxofoon.

hoera, hoera, hoera...........

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Sebo

Quote from: "Steffen"leve de baritonsaxofoon.

Als ik later groot ben wil ik er ook eentje  ;-) Weest welkom :D

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

JR

Welkom en veel plezier met je LC!

De LC's die ik heb mogen bespelen bevielen goed.
(maar ja, m'n antieke TT is toch . . .anders)
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

javaou

Hoi Stefaan, welkom in de leukste sax-familie van NL én België!
Jan