Main Menu

Indra

Started by Indra, 15 February 2012, 16:00:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Indra

Zoals het hoort zal ik mij even voorstellen.
Ik ben Indra, 36 jaar oud, vrouw en speel sinds 2 jaar altsaxofoon.
Elke week heb ik een halfuur privéles en een avond repeteren bij het leerlingenorkest van Excelsior Hoofddorp.

Zoot

Quote from: "Indra"Zoals het hoort zal ik mij even voorstellen.
Ik ben Indra, 36 jaar oud, vrouw en speel sinds 2 jaar altsaxofoon.
Elke week heb ik een halfuur privéles en een avond repeteren bij het leerlingenorkest van Excelsior Hoofddorp.

:P zo gemakkelijk kom je er niet af :P ............   wat voor sax, vroeger iets gespeeld, kende je al noten, van wie heb je les, wat behandel je in de les, wat speel je bij het orkest, hebben de buren last van je   enz enz........       maar mag later ook  :lol:

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Em

Welkom hier meid, klets gezellig mee en zoals je ziet zijn sommigen onder ons helemaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor  :wink: !!!

JR

Welkom Indra!

Geweldig hé, muziek maken!

( en nieuwsgierug zijn we helemaal niet ;) )
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

CynthiaM

Hoi Indra

Veel speelplezier gewenst; goed oefenen he.
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

drietenor

Welkom bij de club Indra  8)  8)  8)
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

SaxoboyNL

Welkom op het forum

Sebo

Quote from: "Zoot":P zo gemakkelijk kom je er niet af :P ............   wat voor sax, vroeger iets gespeeld, kende je al noten, van wie heb je les, wat behandel je in de les, wat speel je bij het orkest, hebben de buren last van je   enz enz........       maar mag later ook  :lol:

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Dit valt me een beetje van je tegen Zoot......

Meestal wil je meerweten  :lol:  :lol:  :lol:

Maarrehh

:D Weest welkom Indra :D

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

javaou

Dag Indra, ik ben Jan, 54 jaar oud, :P  een man  :P , en heet je hartelijk welkom in de leukste sax familie!
Jan

Zoot

Quote from: "Sebo"Dit valt me een beetje van je tegen Zoot......
Meestal wil je meerweten  :lol:  :lol:  :lol:

ze is nu  :shock: al zo geschrokken,  :| ze is nog niet weer geweest......... :|